bensinkransnyckel?

Här tar vi allt om Vespa Smallframes, V50, Primavera, PK och så vidare...
Post Reply
maximus
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

bensinkransnyckel?

Post by maximus »

Hej!

Håller på att montera ihop min nylackade Primavera -68 i China blue ( PIA 402) med ny 5L tank och skall montera den nya bensinkranen, insesr nu att man behöverett specialverktyg till detta, finns det någon snäll person i stockholmsområdet som kan låna ut ett sådant verktyg?
vore mycket tacksam. hoppas att jag kan montera ihop hela vespan denna veckan. projekt bilder kommer att läggas upp senare.
Mattias
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Re: bensinkransnyckel?

Post by fritte »

maximus wrote:Hej!

Håller på att montera ihop min nylackade Primavera -68 i China blue ( PIA 402) med ny 5L tank och skall montera den nya bensinkranen, insesr nu att man behöverett specialverktyg till detta, finns det någon snäll person i stockholmsområdet som kan låna ut ett sådant verktyg?
vore mycket tacksam. hoppas att jag kan montera ihop hela vespan denna veckan. projekt bilder kommer att läggas upp senare.
Visst, för en 5-hundring i pant finns ett tvärsöver på Lidingön. :smile:
maximus
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by maximus »

Perfekt!

Självklart lämnar jag pant, kontaktar dig via mail så kan vi höras av lämplig tid och plats.

TACK! / Mattias
Mattias
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

Fine! :grin:
maximus
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Re: bensinkransnyckel? (FIXAT)

Post by maximus »

maximus wrote:Hej!

Mattias
maximus
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by maximus »

Tack Fritte!
För lånet av verktyget.

/Mattias
Mattias
Post Reply