Tredje helgen i Augusti (15:e-16:e) är det dags!
På grund av ett samarbetserbjudande för bra för att tacka nej till har jag valt att flytta träffen ett par veckor framåt. Den ligger nu på avslutningsdagen för Eskilstunas Åfest (en veckan lång stadsfest med allt vad det innebär). Där kommer vi att ha möjlighet att först cruisa och sedan ställa upp oss mitt i stan, mitt på dagen så att alla glada svensson-stadsfestare kan beundra oss och våra scootrar. På kvällen har vi en hel klubb (RAW), kvällen till ära med scootertema, att festa loss i. Det kommer att vara DJs, band (vilka får ni se senare) och eventuellt lite andra happenings till in på natten.
Ingen avgift (förutom ev en mindre summa i inträde till klubben), mat fixar man själv. Likaså boende - även om det förmodligen kommer att finnas möjlighet till rabatterad hotellvistelse (mer om det när allt är klart). Finns såväl flera hotell som vandrarhem - annars är Vilsta Camping perfekt för dem som vill tälta och umgås lite mer intimt!
Tycker man inte det räcker med en dag/kvälls-festligheter går det alldeles utmärkt att komma redan på fredagen för lite mer spontant, oplanerat umgänge.
Mer info kommer vartefter!
Och just ja - det kommer fortfarande att finnas en patch i år. Det har inte ändrats.