Favorit i repris: vespan som aldrig blir såld...

Allt off-topic, och annat kul som kanske inte alltid har med scooter att göra
blizzy
Lärling
Lärling

Post by blizzy »

Woodstock wrote: men en som är riktigt sugen på en Vespa 50 (och då menar jag stirrigt sugen) skulle kanske kunna betala 7500 kr utan att göra bort sig fullständigt.

Mvh

/ Fredrik
då har jag gjort bort mej fullständigt... :sad: ,som jag har kostat på min som jag ska sälja nu....
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

blizzy wrote:
Woodstock wrote: men en som är riktigt sugen på en Vespa 50 (och då menar jag stirrigt sugen) skulle kanske kunna betala 7500 kr utan att göra bort sig fullständigt.

Mvh

/ Fredrik
då har jag gjort bort mej fullständigt... :sad: ,som jag har kostat på min som jag ska sälja nu....
Närå, din e värd 10'. :grin: :evil:
kejj
Mästare
Mästare

Post by kejj »

Allt handlar om rätt köpare och säljare träffas. När de kommer överens och om personen som köper känner sig nöjd så är det inget fel alls på nått pris.

Säljer man i Stockholms innerstad så kan man lätt få 10k+ för en v50
Bara det är gjord av plåt så....
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

kejj wrote:Allt handlar om rätt köpare och säljare träffas. När de kommer överens och om personen som köper känner sig nöjd så är det inget fel alls på nått pris.

Tycker du att 16.000 var rätt pris för denna V50?
Federico
Woodstock

Post by Woodstock »

blizzy wrote:

Mvh

/ Fredrik
Nejdå, din V50S är något helt annat - den är både ovanlig och fint renoverad.

Mvh

/ Fredrik
PapaD
Entusiast
Entusiast

Post by PapaD »

Tog mig tid att kika på annonsen (den röda)... Ok, Woodstock och Frederico, ni var inte elaka. Den var inget vidare. Den var faktiskt apful. Fast jag gillade den blå skarpt!
PapaD
Honda ANF 125
Honda CB125 TD
Suzuki GSX R750
Vespa ET4 50cc
kejj
Mästare
Mästare

Post by kejj »

Federico wrote:
kejj wrote:Allt handlar om rätt köpare och säljare träffas. När de kommer överens och om personen som köper känner sig nöjd så är det inget fel alls på nått pris.

Tycker du att 16.000 var rätt pris för denna V50?
Nopse, men jag är inte håller en potentiell köpare!
Bara det är gjord av plåt så....
Woodstock

Post by Woodstock »

Äsch, det är bara en myt att allt skulle vara dyrare i Stockholm. Menar du att folk i Sthlms innerstad inte kan ta sig utanför tullarna och därför är hänvisade till "sin egen marknad"? Skämtare där... :wink:
PapaD wrote:Tog mig tid att kika på annonsen (den röda)... Ok, Woodstock och Frederico, ni var inte elaka. Den var inget vidare. Den var faktiskt apful.
PapaD
Vi vill inte göra vår vän ledsen, tänk på att han läser här. Förresten, du har väl noterat att den har olika sorters fälgar fram och bak? :grin:

Mvh

/ Fredrik
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

PapaD wrote:Tog mig tid att kika på annonsen (den röda)... Ok, Woodstock och Frederico, ni var inte elaka. Den var inget vidare. Den var faktiskt apful. Fast jag gillade den blå skarpt!
PapaD
Ful eller snygg (en personlig bedömning av dig) är något helt annat än priset som diskussionen började med. Jag konstaterade bara att renoveringen var långt från original och om den hade varit orginalrenoverad så hade priset kanske varit mer motiverat.
Federico
blizzy
Lärling
Lärling

Post by blizzy »

Woodstock wrote:
blizzy wrote:

Mvh

/ Fredrik
Nejdå, din V50S är något helt annat - den är både ovanlig och fint renoverad.

Mvh

/ Fredrik
puh...skönt å höra......
Post Reply