Det følger med en beskrivning med polini kit'et ditt om hur mycket du skal ta av på vev ock blokk.
Lite off topic: Jeg har akkurat bygget ihop en gammel 150 motor med tynne veven(sprint touring osv) med polini 177, 24/24 gasser ock ScootRs 12v elektronisk tenning for klene konen(konvertert PX typ) og deres 19$ "orginal" avgas. Jeg har portet etter polini's anvisninger. Samt hatt en generell overhaling med lager bytt osv.
Nu har jeg ikke kjørt den veldig langt, men noen tanker er det blitt og bestyckningen begynner å bli bra.
Dette er en fantastisk fin motor, hur sterk som helst på 4an grunnet den lave utvekslingen(men inte for lav tykker jag)
Akser mycket bettre enn en standard 200(dokumetert...

)
Samtidig er den såpass lite trimmet at vaksellåda ock koppling henger med uten problemer(så langt)
Total kostnad i norske kroner er 4000,- Et meget godt alternativ til å jage PX motorer til sin Touring spør du meg.