Hej på Er scootervänner.
Under v.12-19 ska Adidas ha en skyltning i Stockholm och vill till denna ha tag i en Vespa.
Om det är någon som vet om ett toppexemplar som kan avvaras under denna tid så kontakta:
pr@scooterklubben.com
Vespa sökes till skyltning
Vespa sökes till skyltning
----"När jag kör min Primavera så blir det Blåååröksdimma"----
Re: Vespa sökes till skyltning
och dom vill låna den utan ersättning?Nypa wrote:Hej på Er scootervänner.
Under v.12-19 ska Adidas ha en skyltning i Stockholm och vill till denna ha tag i en Vespa.
Om det är någon som vet om ett toppexemplar som kan avvaras under denna tid så kontakta:
pr@scooterklubben.com
Federico
Jag lånade ut min toppenfina folkabubbla till en VAG-utställning en gång, utan ersättning (fick iallafall en lånebil under tiden). När jag hämtade den en vecka senare hade den repor på bagagehuven som ingen ville ansvara för. Det var sista gången jag lånade ut någonting till ett företag. Tyvärr "tittar" folk mer med händer och fötter än ögonen...
Mvh
/ Fredrik
Mvh
/ Fredrik
- Micool1972
- Entusiast
jag vet vad de fick i Hong Kong
Jag frågade en i Hong Kong vad de fick för deras "jobb" när adidas lanserade sin vespa kollektion där. De fick vars en vespa zip jacka och ett par skor...
det har hänt flera scooterister också, även om de jag känner till fick "ersättning" i form av ny lack så är ju det värt minus när fordonet var i bra originalskick.Woodstock wrote:Jag lånade ut min toppenfina folkabubbla till en VAG-utställning en gång, utan ersättning (fick iallafall en lånebil under tiden). När jag hämtade den en vecka senare hade den repor på bagagehuven som ingen ville ansvara för. Det var sista gången jag lånade ut någonting till ett företag. Tyvärr "tittar" folk mer med händer och fötter än ögonen...
Mvh
/ Fredrik
Ska den stå i ett skyltfönster så räkna ändå med att alla i personalen kommer att provsitta/styra/gasa/bromsa, ska den stå fritt i en butik avstå att låna ut om du inte gillar att -alla- kladdar på din scooter.
Federico