Håller på och plockar ihop min Primavera -80 som jag plockade ner i lådor för 6 år sedan och håller på att bli tokig på alla korkade Italienska lösningar( speciellt i lamphuset med wirerna).Jag har glömt mycket.....
Just nu är jag på den nyinköpta förgasaren, ska man verkligen kränga förgasar klammern över det nya gummit som sitter i chassit för att sedan trycka dit förgasaren och sedan spänna?Klammern borde vara större.....
Snälla hjälp......
Tips,tack!!!!!
Re: Tips,tack!!!!!
korkade Italienska lösningar?op wrote:Håller på och plockar ihop min Primavera -80 som jag plockade ner i lådor för 6 år sedan och håller på att bli tokig på alla korkade Italienska lösningar( speciellt i lamphuset med wirerna).Jag har glömt mycket.....
Just nu är jag på den nyinköpta förgasaren, ska man verkligen kränga förgasar klammern över det nya gummit som sitter i chassit för att sedan trycka dit förgasaren och sedan spänna?Klammern borde vara större.....
Snälla hjälp......

ang förgasaren.
det ska inte sitta någon klammer utanpå gummit, klammern sitter direkt på metallhylsan som håller förgasaren på plats mot insugsröret. gummit är bara ett damm/vatten stänkskydd som bara sitter mellan ram och insugsrör.
Federico