Hej, jag är ny medlem sen i dag..
Har haft skoterintresse länge och när jag sålde min Ducati och blev farsa så har skoter passat mig som handsken. Pendlar till jobbet i centrala Stockholm. Fungerar såå bra att man inte kan få nog..
Har en PGO G Max 150 för tillfället med 500+ mil på mätaren. Är väldigt sugen på en Vespa GTV 250, GST300 Super eller eventuellt en Derbi GP1 250. Får se vad det blir framöver!
Nu kommer lite bilder..
Har monterat originalsystemet igen, jobbar tidigt på morgonen så då ville jag vara lite diskret..
Alex in da house:
Hej, jag är ny medlem sen i dag..
Ciao Alex & välkommen..
Klart du ska byta ut den där PGO'n till en Vespa 300 Super!!!! Vem vill inte ha en sådan, eftersom du bor i Tokholm vill jag passa på att bjuda in dig till vårat Öppet Hus den 9'e maj så ska du få köra Vespa 300 och ett flertal andra maskiner, ska tillcohmed kolla med Derbi importören om vi kan få låna en Derbi GP1 250, dessutom kan du som fd. Ducatist få se Sveriges (kanske) mest utskällda Ducati Monster....
Tack för inbjudan!
Men ni håller hus i Enköping! =( Lite långt bort för min del tyväär...
Dock vore det en sann ära att få köra en GTS300 SUPER!!!
För att ni inte ska bli ledsen då jag tackat nej, så om jag ska köpa en 300a någon gång i framtiden kanske jag gör det från er.. Till lite bättre pris då förståss..
Alex wrote:En röd 250a ser ju ut som en 300a.. Förutom att flgarna är svarta på 300an, dvs att 300an är snyggare..
Nää, en vit 300a med ABS ska det vara!
Jo ABS skulle jeg gjerne ha hatt. 300 er jo ok, men den finns ikke
i min dragon-red - og siden mine scootere alltid er røde..så
ble valget enkelt