vespapopolino.se
vespapopolino.se
Ulrika har uppdaterat sidan.
www.vespapopolino.se
Kom igen nu, skicka bilder och spaningar på underliga detaljer. Vem har den äldsta? Den sista som tillverkades?
/P
www.vespapopolino.se
Kom igen nu, skicka bilder och spaningar på underliga detaljer. Vem har den äldsta? Den sista som tillverkades?
/P
-
- Administrator
Re: vespapopolino.se
Jag ser bara en blank, blå sida...Paka wrote:Ulrika har uppdaterat sidan.
www.vespapopolino.se
/P
GT200 '07
Touring '60
Touring '60
Sidan har flash. Även om sidan är snygg, så innebär det inkompatibilitet.swepett wrote:Jag ser bara en blank, blå sida...Paka wrote:Ulrika har uppdaterat sidan.
www.vespapopolino.se
/P

vem kan inte se flash nu för tiden?Martin O wrote:Sidan har flash. Även om sidan är snygg, så innebär det inkompatibilitet.swepett wrote:Jag ser bara en blank, blå sida...Paka wrote:Ulrika har uppdaterat sidan.
www.vespapopolino.se
/P
Federico
T ex de som tröttnat på att dagstidningarnas annonser spöar upp datorns processor i brygga varje gång man kollar på deras sidor... 
/G

/G
Federico wrote:vem kan inte se flash nu för tiden?Martin O wrote:Sidan har flash. Även om sidan är snygg, så innebär det inkompatibilitet.swepett wrote: Jag ser bara en blank, blå sida...
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
misstänkte nåt sånt. men då har man alltså möjlighet att slå på flash om man vill?Hedge wrote:T ex de som tröttnat på att dagstidningarnas annonser spöar upp datorns processor i brygga varje gång man kollar på deras sidor...
/G
Federico
-
- Lärling
Väldigt OT men använd Mozilla och installera AdBlockPlus så slipper du se annonserna men kan ändå se flash.Hedge wrote:T ex de som tröttnat på att dagstidningarnas annonser spöar upp datorns processor i brygga varje gång man kollar på deras sidor...
//anders
Vespa Touring 1961
Vespa Primavera 1982
Vespa Primavera 1982
Precis det jag har men jag kan ändå inte se sidan vi pratar om. Jag har, vad jag vet, inte problem med något annat Flashinnehåll på nätet. Men nu när jag testade den i Internet Explorer kan jag se den.anders2011 wrote:Väldigt OT men använd Mozilla och installera AdBlockPlus så slipper du se annonserna men kan ändå se flash.Hedge wrote:T ex de som tröttnat på att dagstidningarnas annonser spöar upp datorns processor i brygga varje gång man kollar på deras sidor...
//anders
GT200 '07
Touring '60
Touring '60
-
- Administrator
Nej, man måste avinstallera resp ominstallera.Federico wrote:misstänkte nåt sånt. men då har man alltså möjlighet att slå på flash om man vill?
/JM
Vespa Rally 221 -73
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05