nummerskyltar
Registernumren tas väl ut som serier och då en importör går efter skyltar till nyimporterade bilar så blir de troligen med liknande registernummer. Jag antar att ni har liknande system som vi har här borta. Vi behövde ett registernummer och jag hoppades på att man åtminstone kunde få välja ur en knippe skyltar. Pah! Datorn gav numret och därmed basta, inget bläddrande här! Trots att skyltarna redan fanns hos besiktningskontoret. Det var bara att tacka och ta emot.
-
- Entusiast
Åkte bakom en lastbil med KTM i fedags, huruvida den hade oranga motorcyklar på flaket vet jag inte, när jag körde om honom så kom jag ifatt en bil med NYC och fick av någon outgrundlig anledninga Pet Shop Boys melodislinga "new York city boy" osv i huvudet och har så haft hela dan när jag har förberett nybygget för gipsning....f..n jag gilar ju inte dom ens...gamla Metallica klassiker som "Ride the Lightning" och "....and justice for all" till trots så sitter den där, ska ta en GT nu, lite lack för jag kom sist i "Den försvunna diamanter" 2 ggr!!
------------
Vespa Sprint 200 -66
Lambretta Li 150 -60
Vespa GL 200 -62 (såld)
Vespa V 70 R - 75 (såld)
Vespa PX 200 -85 x 2 (sålda)
Vespa Primavera -68 (såld)
Vespa Sprint 200 -66
Lambretta Li 150 -60
Vespa GL 200 -62 (såld)
Vespa V 70 R - 75 (såld)
Vespa PX 200 -85 x 2 (sålda)