jubel och lovsång

Allt off-topic, och annat kul som kanske inte alltid har med scooter att göra
Post Reply
Snider
Entusiast
Entusiast

jubel och lovsång

Post by Snider »

ÄNTLIGEN !!

Eftersom mina vänner inte förstår mig och min kära flickvän är helt likgiltig måste jag bara få skrika ut min glädje här då min vackra vespa gick igång på femte (!) kicken efter att ha varit isärplockad i molekyler sen inköpet...

Den blev en underbar premiärtur i fem minusgrader och blixthalka... Är det inte vår snart ?!?
Vespa Rally 180 1971
patrikgrann
Lärling
Lärling

Post by patrikgrann »

Grattis!
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

30 views och bara ett grattis. fyller på; GRATTIS!
Federico
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

34 views och bara två grattis. fyller på; GRATTIS!

Fritte :grin: :evil:
jencla
Scooterdaddy
Scooterdaddy

Post by jencla »

Ännu ett grattis, och visst är det vår snart. Bara 5 månader kvar :D
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

jencla wrote:Ännu ett grattis, och visst är det vår snart. Bara 5 månader kvar :D
/jens
Javisst, det är inte ens en månad till midvintersolståndet, o sen blir det snart vår!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :evil:
Bengan
Lärling
Lärling

Re: jubel och lovsång

Post by Bengan »

Snider wrote:ÄNTLIGEN !!

Eftersom mina vänner inte förstår mig och min kära flickvän är helt likgiltig måste jag bara få skrika ut min glädje här då min vackra vespa gick igång på femte (!) kicken efter att ha varit isärplockad i molekyler sen inköpet...

Den blev en underbar premiärtur i fem minusgrader och blixthalka... Är det inte vår snart ?!?
Underbar känsla det där!

Här är det vitt, snökanonerna går på högtryck i slalombackarna och jag vallade slalomskidorna idag. Ser fram emot en lång, underbar vinter med flera fjällresor innan våren kommer!
Woodstock

Post by Woodstock »

Vet hut!

Att en gammal Vespa startar efter renovering är väl fan inget att vara glad för när hela världen står inför en djup och långvarig finanskris? :x

Äsch, skojar bara... Jag vet vilken skön jäkla känsla det är när motorn spinner igång efter att ha varit isärplockad. Ett STORT grattis! :grin:

Mvh

/ Fredrik
bell
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by bell »

Bara att gratulera. Blev själv överraskad av en snöstorm i Malmö (trodde de var utdöda numera) i fredags... Slirigt och med igenimmat visir klarade man sig hem i rusningstrafiken ;)
"COOP, YOU REMIND ME TODAY OF A SMALL, MEXICAN CHIWOWWOW."
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Grattis, visst är det magiskt när en atomiserad/plockad i molekyler skoter startar första gången efter ihoplagningen!

Och Finland har också drabbats av snöstormen. Nu är det alltså dags att släpa ut sina Vespor i snödrivorna förse sig med tomtemössa och (låta) ta bilder, som man sedan kan göra till julkort! Ett definitivt måste för dig Snider! :grin:
Post Reply