Hej!
Är ny i vespakretsar och köpte en vespa mest för att ta mig fram i stan med stil!
Den jag köpte hade tyvärr inte så mycket stil så det blev en mindre renovering, väntar på de sista delarna som är på väg från tyskland för att den ska bli komplett.
Vespan är lackad i en 70-tals grönmetallicfärg, samma färg som på bilen i bakgrunden.
Har för mig folkan är en 57a, ska fråga ägaren. Den har tydligen stått en herrans massa år i nån lada och har en härlig patina!
Förtydligande: Det vita chevavraket i bakgrunden är inte heller mitt men är nån sugen på en låång renovering så är det nog bara att komma och hämta...står på en punkterad kärra
EricC wrote:Har för mig folkan är en 57a, ska fråga ägaren. Den har tydligen stått en herrans massa år i nån lada och har en härlig patina!
Visst, ser helt underbar ut!
EricC wrote:Förtydligande: Det vita chevavraket i bakgrunden är inte heller mitt men är nån sugen på en låång renovering så är det nog bara att komma och hämta...står på en punkterad kärra
Tackar!
Ang däcken så ville jag byta dom först men nu tycker jag dom e coola. Kör ju fram och tillbaka på vasagatan varje dag, kan ju vara lite ruffigt där så dom grova däcken kommer nog till användning