Hej vänner! I Göteborg vet vi vilka bilprovningsstationer som gillar scootrar (bl a Mölndal) och vilka vi bör undvika (bl a Aröd). Men nu ska sonen Johan besiktiga sin Vespa GTR i Stockholm och då anar jag att det finns liknande logik där.
Således, vilken/vilka SBP-stationer i Stockholm rekommenderar ni resp avråder ni från?
/jens
SBP i Stockholm
SBP i Stockholm
scooterdaddy - gammal är äldst
-
- Lärling
Högdalen!
När jag besiktigat scootrar där har det närmast varit en social begivenhet, jag har haft 3 olika besiktningsmän i Högdalen och alla har varit intresserade och astrevliga!
Därmed inte sagt att det är sämre någon annan stans, har aldrig besiktigat MC på något annat ställe i Stockholm...
Lycka till!
När jag besiktigat scootrar där har det närmast varit en social begivenhet, jag har haft 3 olika besiktningsmän i Högdalen och alla har varit intresserade och astrevliga!
Därmed inte sagt att det är sämre någon annan stans, har aldrig besiktigat MC på något annat ställe i Stockholm...
Lycka till!
Jag har bra erfarenheter av Rissne. De har aldrig underkänt min Touring. Givetvis kan det vara olika från person till person. En del är mer pratglada än andra. En av dem som jobbar där kör både Alfa Romeo och Ducati.
/Jörgen
/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"