Tack för en jättefin tur med varierat väder. Aldrig har jag sett så många kyrkor inom så kort tid! Och gott att se Åhyddans hemmabana - dom fina landskab der dom har tränat för tidigare års Cannonball
Tack för en gran luxe base camp och bra mat - och varm soppa & glögg är just vad som behövs under ett kallt och stressande race. Och en super allnighter (dock bara tills fem) med dom tuffaste skånska dj's och förvånande stark svensk starköl.. Tack til miss Simonini för det fina ljudspåret - det enda jag saknade var kanske en enkel låt med Olavi Virta
Cannonball har verkligen blivet en super tradition - spännande att se vem som vill arrangere den nästa. För mig skulle det gerna bli' i Linköping igen!
Lite sent utlagt men jag har haft lite dåligt med tid. Hade också lite problem med slutaren i min kamera så det blev inte riktigt så många (och bra) bilder som jag hoppats på. Ni får också hålla tillgodo med lite Ducatibilder och några upprepningar på en vit scooter i slutet. Jag orkade inte ta ur dem ur mappen innan jag la upp dem!! ;o))
Dessutom lagom förnedrande med bildserien där jag kastar stövel och får iväg skiten 2 cm. I sidled. Nä skämt åsido fina bilder.
He, he det är ju nästan så min gamla mormor på 83 bast kan bättre, måste nästan åka hem till henne ikväll så hon får prova
Annars får jag instämma vi har verkligen en massa mästerfotografer bland våra scooterister.
Och jag får passa på också å tacka alla som kom och förgyllde Cannonball och skrämde slag på halva Östergötland med eran framfart.
Bra jobbat!!
/ "Pickhult"
----"När jag kör min Primavera så blir det Blåååröksdimma"----
tänkte ni skulle få se vad det var som gnisslade kring kullarna under CannonBall.
Eller: What is that noise?
Is it den fettlöse rosthögen? NO
Is it SJ coming to town? NO
IT IS THE GREAT IRON FIST COMING DOWN THE HILL WITH HIS SUPERDUPER GREAT FRONTBREAK!
Micool1972 wrote:tänkte ni skulle få se vad det var som gnisslade kring kullarna under CannonBall.
Eller: What is that noise?
Is it den fettlöse rosthögen? NO
Is it SJ coming to town? NO
IT IS THE GREAT IRON FIST COMING DOWN THE HILL WITH HIS SUPERDUPER GREAT FRONTBREAK! http://forumbilder.se/images/d05200895630Af679.jpg
MVH/ Mr IronToIronMan
pjat - der er da mindst 217 km tilbage i de klodser