Blockhalvor över i Göteborg...någon?

Här tar vi allt om Vespa Smallframes, V50, Primavera, PK och så vidare...
Post Reply
subitus
Entusiast
Entusiast

Blockhalvor över i Göteborg...någon?

Post by subitus »

Hej igen smallframers.... :grin:
Jag skall börja bygga min nya motor och tänkte tjuvstarta med detta redan innan säsongen är över.

För att kunna detta hade jag behövt ett par blockhalvor till en v50 eller 125:a, samma som VMA1 i allafall (ej PK, v50s, XL). Så har du eller vet någon som känner någon i gbg trakten som har en motor eller ett par halvor över hade jag varit mycket tacksam!

Jag skall ge mig på att bygga en Falc 153cc maskin och behöver således fylla ut och ta bort material lite här och var på vevhuset.
Samtidigt hade det vart kul att ha en körbar vespa när september solen kommer. Därav denna efterlysning...

Ut å rota i förråden.... :wink:
-1967 Primavera 154cc-
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

ligger Skåne i GBG, om isåfall, hör av dig ;)
Loose Lips City Punk
Entusiast
Entusiast

Post by Loose Lips City Punk »

Har bl.a motor (okomplett), gaffel + lite annat som följde med i ett v 50 köp, vet ej skick eller om det är v50 osv men kom å kolla om det är intressant. Vetlanda 2 1/2 timme fr. Liseberg...0708-218845
subitus
Entusiast
Entusiast

Post by subitus »

ligger Skåne i GBG, om isåfall, hör av dig
Försökte PM:a dig kalle men gav upp (datadyslektikkker), skall kolla med Looselips först, återkommer.
Har bl.a motor (okomplett), gaffel + lite annat som följde med i ett v 50 köp, vet ej skick eller om det är v50 osv men kom å kolla om det är intressant. Vetlanda 2 1/2 timme fr. Liseberg...0708-218845
Hoppas, hoppas.... Ringer i veckan L-lips!
-1967 Primavera 154cc-
Post Reply