Triss i italienska fullblod
Triss i italienska fullblod
I dag hamnade jag med Vespan mellan en Lamborghini och en Ferrari. Önskar att någon hade tagit en bild på det. 

GT200 '07
Touring '60
Touring '60
När det var studenttider i Stockholm, hamnade jag i en liten kortege med en Lamborghini Murcielago, Ferrari Testarossa, Ferrari 355 GTS och en Aston Martin Vantage. Trots att jag körde med min PM-Tuning PX, så var det en hopplös uppgift att höras över alla dessa cylindrar. Lambon läst överlägset bäst, får jag tillägga. De andra lät inte dåligt de heller, men...
Jo, just det: Hela raddan var tvugna att stå still pga ett av de 3000 lastbilsflaken. Jag åkte självklart förbi och fram.
/G
Jo, just det: Hela raddan var tvugna att stå still pga ett av de 3000 lastbilsflaken. Jag åkte självklart förbi och fram.
/G
swepett wrote:När jag svängde ut från en parkering hamnade jag bakom en orange Lamborghini och en vit Ferrari. Vid nästa korsning var Ferrarin tvungen att stanna till för han var osäker om han låga bil skulle komma över farthindret.Då gled jag emellan de två.
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Jag har lyckats köra om fem Ferrarin på tysk motorväg! Två gånger, prestationen upprepades nämligen efter en "kaffepaus"! Ingen stau, det var full fräs för alla! Vem kan klå det? Ok, ok, Ferrarina var i en specialsnoffsig långtradare på väg till sina nya ägare. Men de var i full fräs även om "fräsen" gjordes av långtradaren!
Den långtradaren med sin last var en verkligt imponerande syn! Det är något med den där röda färgen...

vespaco in da house:
Jag har lyckats köra om fem Ferrarin på tysk motorväg! Två gånger, det var full fräs för alla! Vem kan klå det?
JAG!!!!
Spenderade under 1981-82 några dagar då & då med att piska Nürburgring Nordschleife, vi brukade åka ett par bilar ner och stanna 2-3dagar och bara klämma in så många varv plånboken orkade med, till en av dom sista resorna hade jag lyckats köpa loss en 73'a BMW 3.0CSL "Batmobile" och j*vlar så den gick, piskade både Ferrari & Porsche med den, tur att soppan var billigare med ett monster som drog strax över 2L/mil men hur kul som helst.....
DP says: Har även kört om ett par Ferrari med en Porsche 356 på Laguna Seca...
Jag har lyckats köra om fem Ferrarin på tysk motorväg! Två gånger, det var full fräs för alla! Vem kan klå det?
JAG!!!!
Spenderade under 1981-82 några dagar då & då med att piska Nürburgring Nordschleife, vi brukade åka ett par bilar ner och stanna 2-3dagar och bara klämma in så många varv plånboken orkade med, till en av dom sista resorna hade jag lyckats köpa loss en 73'a BMW 3.0CSL "Batmobile" och j*vlar så den gick, piskade både Ferrari & Porsche med den, tur att soppan var billigare med ett monster som drog strax över 2L/mil men hur kul som helst.....
DP says: Har även kört om ett par Ferrari med en Porsche 356 på Laguna Seca...
i ferarritätaste staden i världen så kör man om dessa fordon minst ett par ggr i veckan...för här är trafikköerna långa och långsamma för fyrhjulingarna men bilarna släpper alltid fram tvåhjulingar.
Brukar skoja om att i Hong Kong City är enda plasten där en Lambretta alltid är snabbare än en Ferarri...från A till B då...
Brukar skoja om att i Hong Kong City är enda plasten där en Lambretta alltid är snabbare än en Ferarri...från A till B då...
Sablar!!DP wrote: JAG!!!!

japp (som ngn person räknade var det så, men kan säkert räknas på tre tusen andra sätt...)...helt felaktig bil här, men impfaktor är viktigare än viktigast tycker många.vespaco wrote: Är Hong Kong faktiskt Ferraritätast??? Låter gruvligt, för en Ferrari behöver ordentliga motorvägar/tävlingsbanor för att komma till sin rätt. Eller är det frågan om någon citymodell?
effektstarka bilar är regel här, varför köpa en astrimmad porsche när man endast på få ställen kan komma upp i mer än 80km/h??
Nä, heja scooter!
Halvblodet Vejbajen är också den vinnare mellan och framför italienska fullblod.