Rideout m övernattning o marknad STHLM-E-tuna 26:e juli
Taxinge är mycket fint! Bra val, där.
Hur blir det nu - är det några som kommer redan på fredag? Vet att Mats K dyker upp under dagen, men vi skall meka lite Lambretta då. Sedan blir det väl säkert en öl eller ett åtta på kvällen...
Funderar lite på lördags ride-ut...hur långt vill folk åka? Skall vi dra iväg till något fint ställe ett utanför stan eller bara cruisa lite?
Hur blir det nu - är det några som kommer redan på fredag? Vet att Mats K dyker upp under dagen, men vi skall meka lite Lambretta då. Sedan blir det väl säkert en öl eller ett åtta på kvällen...

Funderar lite på lördags ride-ut...hur långt vill folk åka? Skall vi dra iväg till något fint ställe ett utanför stan eller bara cruisa lite?
-
- Nybörjare
Långt? Nej fan!
En cityride sitter nog bäst. Vi har ju åkt en bit redan
så jag tycker vi håller oss till stan där det finns barer,
nylaggd asfalt, massa rondeller o trafikljus o grejjer
och framför allt folk som undrar va fan som pågår.
Ronnie wrote:Taxinge är mycket fint! Bra val, där.
Hur blir det nu - är det några som kommer redan på fredag? Vet att Mats K dyker upp under dagen, men vi skall meka lite Lambretta då. Sedan blir det väl säkert en öl eller ett åtta på kvällen...![]()
Campingen ->Bolaget ->Campingen
låter lagom
låter lagom
Klingen wrote:Långt? Nej fan!
Ronnie wrote:Taxinge är mycket fint! Bra val, där.
Hur blir det nu - är det några som kommer redan på fredag? Vet att Mats K dyker upp under dagen, men vi skall meka lite Lambretta då. Sedan blir det väl säkert en öl eller ett åtta på kvällen...![]()
Stadskörning låter fint för min del också! Finns ett fik/restaurang som ligger fint vid ån vi skulle kunna stanna till och lunch på också.
Apropå ingenting: om någon råkar ha ett extra luftfilter som passar en serie 3:a liggande får ni gärna ta med det! Upptäckte idag att min inte har något och hinner inte åka till Knutby eller något sådant imorgon för att skaffa ett.
Jag betalar såklart!
Apropå ingenting: om någon råkar ha ett extra luftfilter som passar en serie 3:a liggande får ni gärna ta med det! Upptäckte idag att min inte har något och hinner inte åka till Knutby eller något sådant imorgon för att skaffa ett.
Jag betalar såklart!
Tror jag har ett liggandes. Ska kolla och tar med det om filtret ligger
i källaren.
i källaren.
Ronnie wrote:
Jag betalar såklart!
Jag har ett gammalt, men fungerande liggandes. Kan blåsa rent det och ta med om du vill.
/G
/G
Ronnie wrote:Stadskörning låter fint för min del också! Finns ett fik/restaurang som ligger fint vid ån vi skulle kunna stanna till och lunch på också.
Jag betalar såklart!
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Örebroligan åker kl 10.00 från högkvarteret i stan, lördag.
Vi ses på campingen i Vilsta för att sedan åka på gemensam
cruising.
Förresten, ligger Snopptorp bredvid campingen???
Vi ses på campingen i Vilsta för att sedan åka på gemensam
cruising.
Förresten, ligger Snopptorp bredvid campingen???
Butter Boy wrote:Västeråssektionen ser ut att anlända på lördagen. Kan vi fastställa någon tid då vi träffas? Typ 12.00 Vilsta camping, eller nåt?
/Perka
Tror tyvärr inte det finns något fik där. Det är ett astrist villa/radhusområde, bara - trots det fantastiska namnet.
Vad sägs om att byta namn till Snopptorpsphenia? Klingar asbra i mina öron!
Hur många blir det som kommer nu? Fem från Örebro och tre från Västerås har jag uppfattat det som. Är ni fem från Sthlm? Och hur blir det med Karlstadsborna? Kommer några därifrån?
Funderade lite på om jag skall ringa och förvarna campingen, nämligen. Nu sade de iofs att det var lugnt med platser, men det är ändå alltid bäst att safea!
Vad sägs om att byta namn till Snopptorpsphenia? Klingar asbra i mina öron!
Hur många blir det som kommer nu? Fem från Örebro och tre från Västerås har jag uppfattat det som. Är ni fem från Sthlm? Och hur blir det med Karlstadsborna? Kommer några därifrån?
Funderade lite på om jag skall ringa och förvarna campingen, nämligen. Nu sade de iofs att det var lugnt med platser, men det är ändå alltid bäst att safea!
-
- Dekaltrimmare
Ensam rädd o naken
Örebroarna kommer förbi Arboga och hämtar upp Arbogagänget.
Vi ringer när vi åker, hoppas det blir kl 10.
Lets roll
Stone
Vi ringer när vi åker, hoppas det blir kl 10.
Lets roll
Stone
-
- Administrator