/P

"I'm shopping around for something to do that no one will like."
Jerry Garcia
Eh, jaha? Jag får alltså härmed låtsasarrangera en hypotetisk scooterträff precis hur jag vill? Eller måste det vara på riktigt?mamba wrote:Jag ser med spänning fram emot den av Terraplane arrangerade scooterträffen och vad det då bjuds för musik!
Nu på torsdag mellan kl 12-13 (vi fick låna parkeringen gratis på Fosiebesiktningen när besiktningsgubbarna är på lunch).mamba wrote:När är det?
Ett mycket smakfullt val på en bra scooterlåt, min bäste herre! *hatt av*Peteess wrote:"Got My Mojo Working" . Muddy Waters
Va? Jag som fick ett intryck av att du delade min fetish för bra besiktningsstationer, men där kanske jag helt enkelt misstog mig?mamba wrote:vad är det här med besiktningsstationer?!
Inte för att jag vill lägga mig i denna intressanta debatt men skulle man inte kunna säga att sharp ändå är liiite scooterrelaterat...if you know what I mean, nuchnuch;) eller bara för att sätta fler griller bland alla missförstånd.Väl mött i övrigt, min vän! Kl 12 - sharp. Ta med det glada humöret...![]()
Hej igen!mamba wrote:njae, inte vad jag vet
jag förstår ärligt talat inte vad du är ute efter. kan man inte få han på sig vad man vill och lyssna på vilken musik man vill?! är inte det som binder samma att vi tycker om att köra scooter?
Nej, jag vet inte vad du skulle vilja ventilera vid ett sådant samtal? Jag fick bara ett intryck om att du har problem med något jag har skrivit här och tänkte att det kanske var lättare att ställa mig till svars via telefon eller irl? Att vi inte känner varandra gör mig inget - jag pratar gärna ändå om det bara underlättar för en scooterbroder!mamba wrote:prata ut om vad?!
jag känner inte dig. jag förstår inte vad du vill prata om. jag vet inte ens vad pm:a är?!
jag kör scooter, för det tycker jag är kul. jag tycker det är kul att träffa andra med samma intresse. jag tycker om musik. jag tycker om att lyssna på musik med andra, spela musik, kanske till och med dansa. jag har kläder, de kläder jag av egen fri vilja vill ha. jag kan inte förstå varför det skulle vara fel?!
vi är alla lika, men ändå olika
Vill du ha vänligheten att utveckla vad det är du ifrågasätter istället för att låta mig gissa?mamba wrote:Jösses?
Ärligt talat förstår jag inte riktigt hur du kan reagera så starkt på en enskild människas inlägg på ett internetforum när det inte ens är riktat mot dig som person? Jag har bett om ursäkt eftersom du tog så starkt illa vid dig. Take it or leave it!mamba wrote:OK, så tolkade jag det i alla fall.
Jag menar inte att du ska göra ngt alls. Har jag påstått det?
Huruvida det fått för stora proportioner eller inte är vi faktiskt fler att tycka om!
Jag lägger ner detta nu, tror inte det är av så värst stort allmänintresse.