Har precis blivit bestulen på min plastbehållare som sitter under sadeln på min vespa och undrar vart ja kan hitta en sådan? likadant med läderremmen som går över sadel e det nån jävel som tyckt det va s**tkul att slita av?
bor i sthlm
sadelrem och plastbehållare v50 -68?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by sweden78</i>
<br />Har precis blivit bestulen på min plastbehållare som sitter under sadeln på min vespa och undrar vart ja kan hitta en sådan? likadant med läderremmen som går över sadel e det nån jävel som tyckt det va s**tkul att slita av?
bor i sthlm
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
plastburken finns som reservdel, kostar inte mycket hos rätt butik.
remmen kanske går att köpa också, men du kan nog tillverka en själv av glaon/fuskläder, kolla Küntze på lindhagensgatan, kanske finns spillbitar.
Federico
<br />Har precis blivit bestulen på min plastbehållare som sitter under sadeln på min vespa och undrar vart ja kan hitta en sådan? likadant med läderremmen som går över sadel e det nån jävel som tyckt det va s**tkul att slita av?
bor i sthlm
plastburken finns som reservdel, kostar inte mycket hos rätt butik.
remmen kanske går att köpa också, men du kan nog tillverka en själv av glaon/fuskläder, kolla Küntze på lindhagensgatan, kanske finns spillbitar.
Federico
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Patrik</i>
<br />Men var köper man plastbehållaren, EHR har den inte.
Pe
EM scooters?
emscooters.se
Federico
<br />Men var köper man plastbehållaren, EHR har den inte.
Pe
EM scooters?
emscooters.se
Federico