Vespa PX200E -97

Bilder på egna hojar läggs med fördel upp här.
Post Reply
cheewie
Drömmare
Drömmare

Vespa PX200E -97

Post by cheewie »

Här är min PX200E, rengjord, vaxad och med nya Continental däck. Vid köpet satt svarta broms- och kopplingshandtag på. Tycker det är var rätt shysst men var svåra att hitta när jag var på jakt, efter en lättare omkullkörning.

Bilden är tagen vid Masthuggskyrkan i Göteborg 2005. Tyvärr har orginalväskan bak nu blivit stulen.

Image
Grindarn
Nybörjare
Nybörjare

Post by Grindarn »

Snygg, jäkligt najs med vita hjulsidor. PX:or får alldeles för lite uppmärksamhet. :wink: :grin:
<||PK50XL||PX125E||>
Meka är silver, köra är guld
Jorgelattof
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Jorgelattof »

Mucket fin!! :smile:
Primavera 125 cc 1981

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
Hamond
Nybörjare
Nybörjare

Post by Hamond »

Mycket fint lack. försitig med dina gummi matan, akta att det inte blir fuktig o sen röstig där under :smile:
cheewie
Drömmare
Drömmare

Post by cheewie »

Tack så mkt! Tycker det är snyggt med, dock känns Michelin S1 ganska mycket goare att köra på. Finns det några snygga sådana, eller liknande med vita sidor?

Jag skall tänka på fukten under mattan, den har klarat sig bra hittils dock!
jencla
Scooterdaddy
Scooterdaddy

Post by jencla »

cheewie wrote:Tack så mkt! Tycker det är snyggt med, dock känns Michelin S1 ganska mycket goare att köra på. Finns det några snygga sådana, eller liknande med vita sidor?
Nä, S1 finns inte med vita sidor, inte heller några andra liknande däck. Vill du ha vita sidor (snyggt!) är det Continental eller Sawa som gäller, och av dem är Conti vida mycket bättre. Ett alternativ är lösa vita sidor, som kan monteras med vilka däck som helst, men de kan lossa och då är det inget kul :o
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Post Reply