Gratis scooter e-bok

Har du en fråga som inte riktigt passar in någonstans? Posta den här!
Post Reply
Klingen
Entusiast
Entusiast

Gratis scooter e-bok

Post by Klingen »

Mors!

http://www.petermoore.net/books/vwav/vwav.html

Fick ett tips häromdagen från Paul Parker som jag
hade Club Otopussys Garden tillsammans med i Örebro.
Peter Moore som skriver om scooterupplevelser
i asien bl a.

Jag citerar vad Paul skrev eftersom jag inte orkar
översätta:
"I've just read a travel book by Peter Moore (The Wrong Way Home, good book) and just ordered another called 'Vroom with a View'. It's about him riding a '61 Vespa from Milan to Rome. He also has a free ebook (attached) about riding around Ho Chi Minh City on a vespa. Anyway I thought you might be interested so here is his homepage with lots of scooter pictures and stories and stuff."
http://www.petermoore.net/books/vwav/vwav.html

Gratis e-bok finns att ladda hem on ni kollar till höger på hemsidan
och klickar på "Same same but different".

// K
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Laddade ner Same but different för kanske en månad sedan, när jag såg att den var gratis. Hade gärna betalat slanten den kostade innan, men det gick bara att betala med Paypal och jag orkade inte öppna ett konto för det. Helt skoj story.

Däremot är jag rabiat över att man inte kommer över hans nyaste bok Vroom by the Sea. En slags fortsättning på Vroom with a view, nu åker han med en Rally längsmed kusten. Men av någon underlig anledning säljs den bara i NZ och Australien. Betyder massor med postavgifter, så boken blir galet dyr. Misstänker att jag inte är den enda som harmar mig över detta! Ligger och lurar på att den någon dag skulle komma till en billigare plats...
victor
Mästare
Mästare

Post by victor »

Boken dar han kor Vespa fran milano och soderut ar mkt underhallande :)
Post Reply