Precis, tycker inte du ska byta vare sig motor eller hjul innan du gett den en ärlig chans.
Potthål kör man väl runt =)
/JM
Och vad är det här? Touring 8"?
-
- Administrator
Det blir nog gaffelbyte i så fall, för våra GL/Touringar har visst GS gafflar för att få in 10 tumare. Antar att om man skulle ha fått in ett 10-tums däck utan extragaffel så skulle väl en kostnadsorienterad
firma som Piaggio ha fixat däcken med vanliga gafflar. Och att pillra in ett större däck vid motorn kan vara ganska trångt... Det finns ju konverteringsfälgar, men där vet jag inget om hur de fungerar i praktiken. Någon annan kanske?
Seså! Jag vill se en bild av dig när du rundar en grop på vägen på den här raringen! Kanske något slags sadelskydd först så att du inte får fjädrarna i rumpan!
Och vill du ha en grej att köra med så har jag förstått att en Vespa är snabbare att få att fungera jämfört med en Lambretta.

Seså! Jag vill se en bild av dig när du rundar en grop på vägen på den här raringen! Kanske något slags sadelskydd först så att du inte får fjädrarna i rumpan!

Och vill du ha en grej att köra med så har jag förstått att en Vespa är snabbare att få att fungera jämfört med en Lambretta.