Ja, så bidde det en Lambretta...........[/img][/img]
Jag kör med MB:s "Friction free" wirar http://www.lambrettaspares.com/lambrett ... ables.html, rekommenderas varmt.Nickeponken wrote:Nu ska jag först bekanta mig med kopplingen från helvetet! Den måste nog justeras lite tror jag efter att ha fått blåsor....
vebbadressen funkar inte, har dom konkat?jencla wrote:Jag kör med MB:s "Friction free" wirar http://www.lambrettaspares.com/lambrett ... ables.html, rekommenderas varmt.Nickeponken wrote:Nu ska jag först bekanta mig med kopplingen från helvetet! Den måste nog justeras lite tror jag efter att ha fått blåsor....
/jens
Här kommer det nyrekonstruerade företaget:fritte wrote:vebbadressen funkar inte, har dom konkat?jencla wrote:Jag kör med MB:s "Friction free" wirar http://www.lambrettaspares.com/lambrett ... ables.html, rekommenderas varmt.Nickeponken wrote:Nu ska jag först bekanta mig med kopplingen från helvetet! Den måste nog justeras lite tror jag efter att ha fått blåsor....
/jens
Oops, kommat på slutet ställde till det. Tack Federico! Och Fritte, du är mycke inne på konkande firmor idagfritte wrote:vebbadressen funkar inte, har dom konkat?jencla wrote:Jag kör med MB:s "Friction free" wirar http://www.lambrettaspares.com/lambrett ... ables.html, rekommenderas varmt.Nickeponken wrote:Nu ska jag först bekanta mig med kopplingen från helvetet! Den måste nog justeras lite tror jag efter att ha fått blåsor....
/jens
Tycker inte du ska ta bort extrautrustningen!!Nickeponken wrote:
Ja, så bidde det en Lambretta...........
Tidiga SIII är riktigt vackra! Grattis.Bengan wrote:Tycker inte du ska ta bort extrautrustningen!!Nickeponken wrote:
Ja, så bidde det en Lambretta...........
Grymt snygg scooter! Snyggaste Lambrettamodellen! Spelar helt klart i samma liga som DL designmässigt.
´Federico wrote:Flyscreen? -nej. Strykbräda? -nej. Reservhjul? -kanske.
Flyscreenet är nog det värsta på ett så vackert styre. Extratillbehör gör sig bättre på väggen i garaget som prydnadsföremål!
nej absolut inte, vi kör ju scooter för att vi vill vara annorlunda..Bengan wrote:Edit: Vi kör ju inte scooter för att vi vill vara som alla andra...
Det var inte menat som kritik eller så mot Nickeponken, hängde bara på de andra utan att tänka på om någon inledningsvis frågat om sådana tyck o smak åsikter angående extratillbehören.Bengan wrote:´Federico wrote:Flyscreen? -nej. Strykbräda? -nej. Reservhjul? -kanske.
Flyscreenet är nog det värsta på ett så vackert styre. Extratillbehör gör sig bättre på väggen i garaget som prydnadsföremål!
Jag stör mej lite på att andra ska sätta normen. Tycker man själv att det är snyggt ska man behålla det, inte göra som andra tycker.
Edit: Vi kör ju inte scooter för att vi vill vara som alla andra...
Ursäkta om jag blandar in mig i detta, men jag tycker också att SSK-forumet ibland blir "VM i missförstånd" eller nå't liknande. Vet ej varför, men kanske beror det på att man inte använder smileys i tillräcklig omfattning - eller kanske t o m att de nuvarande smileysarna inte är de bästa som världen skådat?Federico wrote:Det var inte menat som kritik eller så mot Nickeponken, hängde bara på de andra utan att tänka på om någon inledningsvis frågat om sådana tyck o smak åsikter angående extratillbehören.Bengan wrote:´Federico wrote:Flyscreen? -nej. Strykbräda? -nej. Reservhjul? -kanske.
Jag stör mej lite på att andra ska sätta normen. Tycker man själv att det är snyggt ska man behålla det, inte göra som andra tycker.
Edit: Vi kör ju inte scooter för att vi vill vara som alla andra...
Sedan är ju frågan om min åsikt sätter normen, kanske påverkar det om tio personer säger samma sak? Man får nog räkna med massor av olika åsikter då man lägger upp bild på sin nya eller gamla scooter här i formuet. Det blir liksom dött om alla skulle skriva; Snygg scooter
Försök inte! Ni är scootervita. Brorsorna är vi som är annorlunda. Ni har ju likadana scootrar allihop!Terraplane Blues wrote:Vad f-n, vi är scooterberödrar
/ Fredrik
Härligt!Nickeponken wrote:Allah talade till mig i natt och sade "Mohammed skulle aldrig ha tagit bort guds gåvor." Tillbehören blir kvar. Flyscreen för den håller speglarna och de är bra att ha. Resreevhjul samma sak. strykbrädan för att den alltid kan reta någon.