jencla wrote:Det är högsäsong i scooterbranschen just nu
/jens
det är väl då man bör svara i telefon? men det är klart, med kunder i butiken.
Du vill inte bara att någon lyfter luren, du vill ha ett kompetent och korrekt svar också. Och att hitta den kompetente personen för några månaders jobb på våren är nog inte helt enkelt. Sugen på extraknäck?
/jens
jencla wrote:Det är högsäsong i scooterbranschen just nu
/jens
det är väl då man bör svara i telefon? men det är klart, med kunder i butiken.
Du vill inte bara att någon lyfter luren, du vill ha ett kompetent och korrekt svar också. Och att hitta den kompetente personen för några månaders jobb på våren är nog inte helt enkelt. Sugen på extraknäck?
/jens
Om jag ringer ett företag/ en butik eller liknande så är ett svar av någon okunnig på en skala; 9 av 10. Att en som direkt kan svara på min fråga lyfter luren är 10 av 10. En telefonsvarare 5 av 10. Och inget svar alls 0 (noll) av 10.
Scooterfirmor och andra mindre verksamheter/butiker i Sverige, har jag försåelse för att man prioriterar kunden som kommer in.
Extraknäck, nej Hinner inte ens ta hand om mina egna småhjuligar.