Var det inte någon här som letade BMW C1? Jag ser en till salu på Blocket, i den vackra staden Kungsbacka http://www.blocket.se/vi/16483029.htm?ca=15_s . "Soltak" på en scooter, I just love it
/jens
jencla in da house:
Var det inte någon här som letade BMW C1?
Jag är alltid vaken på en C1'a men tyvärr är det en 125'a och jag gör inte det misstaget igen, dom är bara för slöa.... Men fin va den med i princip all utrustning man kunde köpa, antigen tidigare ägd av någon (numera inte så rik) IT-miljonär men troligare är nog att den kan ha varit BMW's demohoj med all den utrustningen, inte många som beställde stora bagageutrymmet....
Ja, jag kanske var lite väl ivrig i mitt uttalande. Men med spaghetti-rötter så blir det ofta så.
Visst, den kanske inte tilltalar mig, men jag är ju inte direkt ensam i världen...
Mancino wrote:Ja, jag kanske var lite väl ivrig i mitt uttalande. Men med spaghetti-rötter så blir det ofta så.
Visst, den kanske inte tilltalar mig, men jag är ju inte direkt ensam i världen...
Mancino wrote:Ja, jag kanske var lite väl ivrig i mitt uttalande. Men med spaghetti-rötter så blir det ofta så.