Nej den går inte att tråckla över nåt. hade lite brått idag annars sitter hänglåset i bygeln som sitter mellan stötdämparn och staget fram. Borrade ett hål i fälgen igår. Så jag trär bygeln emellan framstaget och stötdämpare, sen sätter jag hänglås i bygel. och kättingen sitter fast runt trappstolpen. och när jag är bortrest finns den i låst garage. Jag den går fint, maxar 80 och puttrar jämnt. Sitter o läser olika trådar om trimning osv och planerar nåt projekt över vintern. Känner mig inte helt bevandrad i trimmningens värld. Farsan är bussmekaniker i majornas garage så jag brukar åka dit o meka och när vi kör fast springer jag in och frågar erik på emscooters hur jag kan gå vidare. praktiskt.Terraplane Blues wrote:Supersnyggt!Jorgelattof wrote:fastlåst och säkrad, peppar peppar ...
http://i29.tinypic.com/2rpfjhz.jpg
En fråga: hur lång är kättingen? Den är inte så lång att den går att tråckla ut över framskärm och sköld? Nog bäst att testa - tjuvar finns det gott om!
Hoppas du får mycket glädje med din Primmy. Funkar den att köra i nuläget? Ser riktigt fin ut.
Handlar många på emscooters eller?

Finare med denna sadeln va?