Emblem till GTR
Emblem till GTR
På min GTR har ngn knycklat till emblemet bak och bucklat skärmen när man monterade pakethållare. När jag monterade bort emblem och pakethållare fanns fem hål!? Fyra av dessa är till "Gran Turismo" emblemet, så långt är jag med. Det femte sitter ngt nedanför de övriga till höger. Är det ngn som "tjuvborrat" lite i plåten, eller ska det sitta ett litet "R" som på benskölden?
/Clas
Re: Emblem till GTR
tidiga GTR har nog bara Gran Turismo i skrivstil bak. Sena med nya loggan har ett svart fyrkantigt märke bak "gtr"Clater wrote:På min GTR har ngn knycklat till emblemet bak och bucklat skärmen när man monterade pakethållare. När jag monterade bort emblem och pakethållare fanns fem hål!? Fyra av dessa är till "Gran Turismo" emblemet, så långt är jag med. Det femte sitter ngt nedanför de övriga till höger. Är det ngn som "tjuvborrat" lite i plåten, eller ska det sitta ett litet "R" som på benskölden?
Federico
-
- Mästare
Re: Emblem till GTR
På framskölden satt det däremot ett litet svart R strax under Grand Turismo. Det kan ju vara någon som tyckt att det skulle se likadant ut bak och satt ett märke där också. Annars ska det som Federico skriver bara stå Grand Turismo därbak
mvh/HB
mvh/HB
Federico wrote:tidiga GTR har nog bara Gran Turismo i skrivstil bak. Sena med nya loggan har ett svart fyrkantigt märke bak "gtr"Clater wrote:På min GTR har ngn knycklat till emblemet bak och bucklat skärmen när man monterade pakethållare. När jag monterade bort emblem och pakethållare fanns fem hål!? Fyra av dessa är till "Gran Turismo" emblemet, så långt är jag med. Det femte sitter ngt nedanför de övriga till höger. Är det ngn som "tjuvborrat" lite i plåten, eller ska det sitta ett litet "R" som på benskölden?
GTR + pakethållare
Tack för bra svar! När jag ändå har er på tråden....Finns det ngn pakethållare som passar GTR som INTE ligger an mot bakskärmen=rakt på emblemet? Emblemet är så snyggt så jag vill hellre ha det än en pakethållare (hellre snyggt än praktiskt
)
/Clas

/Clas
/Clas
Re: GTR + pakethållare
Frampakethållare?Clater wrote:Tack för bra svar! När jag ändå har er på tråden....Finns det ngn pakethållare som passar GTR som INTE ligger an mot bakskärmen=rakt på emblemet? Emblemet är så snyggt så jag vill hellre ha det än en pakethållare (hellre snyggt än praktiskt)
/Clas

Federico
-
- Mästare
Re: GTR + pakethållare
Det fanns i alla fall tidigare en modell som satt fast i de bakre skruvarna på tanken och de övre skruvarna i reg-skylten. Lite som PX-pakethållarna. Vet inte om de finns kvar fortfarande men kolla med ledande scooterfirmor
mvh/HB
mvh/HB
Clater wrote:Tack för bra svar! När jag ändå har er på tråden....Finns det ngn pakethållare som passar GTR som INTE ligger an mot bakskärmen=rakt på emblemet? Emblemet är så snyggt så jag vill hellre ha det än en pakethållare (hellre snyggt än praktiskt)
/Clas
-
- Lärling
pakethållare med ryggstöd som passar din gtr, har ett på min sprint:
http://www.sip-scootershop.com/pages/de ... 31e7584f41
http://www.sip-scootershop.com/pages/de ... 31e7584f41
---------------------------------------------------------