Vad händer i Växjögaragen ?????
HOO HOO HOO de blev julpynt .................. du underbara

Tack du Sköna för att jag får sprida ut mina delar i vårt underbara hem.
Jag vet att Du saknar en hel MASKIN i sängen men den kanske kommer fortare än du anar...................hooo hooo hooo
GOD JUL på Er alla scooterister.
Åkte förbi lackaren idag

va me jobb de blir

Ny får 50 special sällskap en stund , säkert den ända förutom mej som blir glad

växjö in da house:
va me jobb de blir
Åhhhhhhhh vilken läcker lackering!!!! Scallops rules!!! gillar färgvalet, ser verkligen fram mot slutresultatet på den där, cool med annan gaffel och som du säger lite rock'n rolig våga göra något annorlunda eller som vi säger; only dead fish travels with the current.....
DP says: Hot Rodding rules!!!!! Även i scooterform....
va me jobb de blir
Åhhhhhhhh vilken läcker lackering!!!! Scallops rules!!! gillar färgvalet, ser verkligen fram mot slutresultatet på den där, cool med annan gaffel och som du säger lite rock'n rolig våga göra något annorlunda eller som vi säger; only dead fish travels with the current.....
DP says: Hot Rodding rules!!!!! Även i scooterform....
Växjö Rockar loss hårt i år ?
Härligt att se detta konstverk !
Riktigt häftigt bygge.
Ser ut som den går i 200 när den är stilla , woow !
Det verkar som att det har blivit ett riktigt vespa år i Växjö
Har aldrig innan hört så mycket vespa snack. Det trimmas , filas och byggs. Helt underbart !
Men man vet aldrig rätt va det är dyker det upp en utmanare
// Zeke the big bad Wolf
Riktigt häftigt bygge.
Ser ut som den går i 200 när den är stilla , woow !
Det verkar som att det har blivit ett riktigt vespa år i Växjö

Har aldrig innan hört så mycket vespa snack. Det trimmas , filas och byggs. Helt underbart !
Men man vet aldrig rätt va det är dyker det upp en utmanare

// Zeke the big bad Wolf
Re: Växjö Rockar loss hårt i år ?
nyfiken på bucklan i tanken? ska det sitta något där under som tar plats?
Federico
Hej alla mods och annat pack!
Såg just att det fanns någon slags växjö sektion här.
Jag bor just utanför växjö och har ett par sköna polare som också kör vespa ute på landsbygden, vi skulle kanske mötas upp en mörk kväll och snacka jackade vevar och sånt trams!?
Detta är min goding som var på regbesiktning igår.

Jag bor just utanför växjö och har ett par sköna polare som också kör vespa ute på landsbygden, vi skulle kanske mötas upp en mörk kväll och snacka jackade vevar och sånt trams!?

Federico Posted: 18 Apr 2008 09:55 Post subject: Re: Växjö Rockar loss hårt i år ?
--------------------------------------------------------------------------------
Nej jag vet faktiskt inte varför den är där. kändes svår att räta ut och tämligen oväsentlig så därför blev den kvar
--------------------------------------------------------------------------------
Nej jag vet faktiskt inte varför den är där. kändes svår att räta ut och tämligen oväsentlig så därför blev den kvar
Va avundsjuk jag blir på din orangea fäll. En sån hade jag när jag var liten. Hög nostalgifaktor för mej.skrotapan wrote:Hej alla mods och annat pack!
http://pici.se/pictures/WPDzsdndQ.jpg

[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=214&i=dscn2815uh9.jpg]

Lite mer jobb och snart kan den vara färdig.
En ättrig liten sak, jag bara älskar denna hobby