som sagt,äntligen på hjul,går SAKTA framåt.............
Men grymt snyggt blir detblizzy wrote:går SAKTA framåt.............
ser fint ut.blizzy wrote:
hej,jo,det är lite guldfärgade detaljer,tänkte få en brytning från allt silver,gaffeln e getingrandig,med silver å guld.själva ramen e lackad med kamelont.övrig info:DR 75cc,SHB 16/16,förstärkt koppling,ny drivaxel.jo,d e en 50s(4vxl),men det har väl ingen missat.....inspirationen har jag hämtat från min gröna,det va så kul att plocka ihop den efter lack.Federico wrote:ser fint ut.blizzy wrote:http://img90.imageshack.us/img90/4254/bild045sg5.jpg
berätta lite; inspiration? färgval? är det guld/koppar färgade detaljer?
kul att du vågar blanda guld/silverblizzy wrote:hej,jo,det är lite guldfärgade detaljer,tänkte få en brytning från allt silver,gaffeln e getingrandig,med silver å guld.själva ramen e lackad med kamelont.övrig info:DR 75cc,SHB 16/16,förstärkt koppling,ny drivaxel.jo,d e en 50s(4vxl),men det har väl ingen missat.....inspirationen har jag hämtat från min gröna,det va så kul att plocka ihop den efter lack.Federico wrote:ser fint ut.blizzy wrote:http://img90.imageshack.us/img90/4254/bild045sg5.jpg
det är ju inte äkta guld å silver, det är ju bara färg....är du skrockfull?Federico wrote:kul att du vågar blanda guld/silverblizzy wrote:hej,jo,det är lite guldfärgade detaljer,tänkte få en brytning från allt silver,gaffeln e getingrandig,med silver å guld.själva ramen e lackad med kamelont.övrig info:DR 75cc,SHB 16/16,förstärkt koppling,ny drivaxel.jo,d e en 50s(4vxl),men det har väl ingen missat.....inspirationen har jag hämtat från min gröna,det va så kul att plocka ihop den efter lack.Federico wrote: ser fint ut.
he he. jag är långt från skrockfull.blizzy wrote:det är ju inte äkta guld å silver, det är ju bara färg....är du skrockfull?Federico wrote:kul att du vågar blanda guld/silverblizzy wrote:hej,jo,det är lite guldfärgade detaljer,tänkte få en brytning från allt silver,gaffeln e getingrandig,med silver å guld.själva ramen e lackad med kamelont.övrig info:DR 75cc,SHB 16/16,förstärkt koppling,ny drivaxel.jo,d e en 50s(4vxl),men det har väl ingen missat.....inspirationen har jag hämtat från min gröna,det va så kul att plocka ihop den efter lack.
så tyckte ja me....Federico wrote:he he. jag är långt från skrockfull.blizzy wrote:det är ju inte äkta guld å silver, det är ju bara färg....är du skrockfull?Federico wrote: kul att du vågar blanda guld/silver
tycker bara att det är kul när man bryter mot "regler". du vet, ha randiga byxor med rutig skjorta o.s.v.
det klassisa är ju med scooter att man har en färg på fordonet med smådetaljer i blått eller rött, gärna något som bryter, exempelvis blå scooter med röda detaljer.. snyggt, men inte så spännande, inte så vågat