Tucano Urbano

Här handlar det mest om kläder. allt från rätta kostymen till vilka handskar som håller regnet ute.
Post Reply
JonasK
Nybörjare
Nybörjare

Tucano Urbano

Post by JonasK »

Någon som har koll på hur man vet vilken storlek man behöver? butiken i Stockholm har ett mycket begränsat sortiment av jackor, och jag vill köpa en "Pari"
Bergfors
Lärling
Lärling

Re: Tucano Urbano

Post by Bergfors »

JonasK wrote:Någon som har koll på hur man vet vilken storlek man behöver? butiken i Stockholm har ett mycket begränsat sortiment av jackor, och jag vill köpa en "Pari"
Är butiken du pratar om EHR eller finns de på fler ställen?
Jag köpte min TU Parka i Italien. Enda storleken den butilen hade inne var XL men den visade sig passa utmärkt. Jag är 187 cm lång.
Jag har också deras Takeaway i storlek L.
I Italien provade jag också ett par handskar och då behövdes storlek L trots att jag inte har speciellt stora händer. Man kan nog generellt säga att storlekarna är relativt små. Fast enda sättet att vara säker på storleken är nog tyvärr att prova.

/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
JonasK
Nybörjare
Nybörjare

Post by JonasK »

Det är EHR jag menar. Jag tror inte att någon annan har de och jag tycker jag har surfat runt rätt ordentligt.
jencla
Scooterdaddy
Scooterdaddy

Post by jencla »

EM i Göteborg har också Tucano Urbano har jag sett. Fast det verkar inte vara någon storsäljare så urvalet är ytterst begränsat och de ligger inte ute i webbshopen.
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Post Reply