Terraplane Blues wrote:Ja, det kan man verkligen undra. Jag har egentligen bara varit rejält insnöad på två fordonstyper i livet: gamla folkvagnar och gamla scootrar - och inget av dessa är nämnvärt kända för att vara särskilt hurtiga.
Du har inte fastnat för andra helsköna bilar i den kategorin, typ Fiat 500, Citroën 2cv, Hundkoja och Renault Laban?
Jag gillar i o f s de flesta gamla bilar, särskilt från 50- och 60-talet, men har endast ägt och kört gamla folkvagnar av dessa. Skulle mycket väl kunna tänka mig att ha någon av de bilar du radar upp, men drömbilen är fortfarande en VW Buss Typ 2 T1...
Erling wrote:Tack & lov att det finns medlemmar som Federico - med lite humor, distans och stort kunnande - och inte bara anonyma Växjö - gossar som olyckligtvis är avgasförgiftade och borta från all hjälp!
Du får gärna ha synpunkter och tyckande ang mej, men de övriga scooteristerna från Växjö har Du ingen som helst anledning att hoppa på.
Inte utan att man undrar hur du är funtad ? för övrigt spelar de ingen roll heller !
Erling wrote:Tack & lov att det finns medlemmar som Federico - med lite humor, distans och stort kunnande - och inte bara anonyma Växjö - gossar som olyckligtvis är avgasförgiftade och borta från all hjälp!
Du får gärna ha synpunkter och tyckande ang mej, men de övriga scooteristerna från Växjö har Du ingen som helst anledning att hoppa på.
Inte utan att man undrar hur du är funtad ? för övrigt spelar de ingen roll heller !
Mina herrar, mina herrar! Vi andra på forumet ber er bryta precis här. Live and let live, pace e amore.
/jens