ahh rea på technicca, mums. bara 29 dollares st. loggade in och fick snabbt underläppen att skjuta ut, frakten blir minst 58 $.. ( för 2 böcker , 30 för en) sen kan man ju inte veta om det fastnar i tullen...
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
När man jämför Tecnicas pris på olika ställen skall man också kolla om det är mjuk eller hård pärm. Det lär skall finnas en "svart" uppsättning av Tecnica ute i världen, som säljs billigt. Har jag förstått av vad jag läst här och där och hit och dit...
vespaco wrote:När man jämför Tecnicas pris på olika ställen skall man också kolla om det är mjuk eller hård pärm. Det lär skall finnas en "svart" uppsättning av Tecnica ute i världen, som säljs billigt. Har jag förstått av vad jag läst här och där och hit och dit...
I ett land jag besökte förra veckan så kunde man beskåda just det du beskriver. En spottstyver per bok fast kass kvalite på bilder och originalutgivaren lär inte få många sekiner per såld bok.
Jag kan passa på att tipsa om en fantastisk bok jag köpte idag på bokrean - "Culinaria Italia" - en maffig bok på 496 sidor om det kulinariska Italien (översatt till svenska) för 98 pengar. Ett måste för alla scooternissar...