Bokrea

Har du en fråga som inte riktigt passar in någonstans? Posta den här!
Post Reply
Bengan
Lärling
Lärling

Bokrea

Post by Bengan »

Ola Lång
Chefsmontörn

Post by Ola Lång »

ahh rea på technicca, mums. bara 29 dollares st. loggade in och fick snabbt underläppen att skjuta ut, frakten blir minst 58 $.. ( för 2 böcker , 30 för en) sen kan man ju inte veta om det fastnar i tullen...
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
Bengan
Lärling
Lärling

Post by Bengan »

Ungefär 730 kr för två böcker. Det är väl ändå ungefär halva priset mot det man får betala på andra ställen.
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

När man jämför Tecnicas pris på olika ställen skall man också kolla om det är mjuk eller hård pärm. Det lär skall finnas en "svart" uppsättning av Tecnica ute i världen, som säljs billigt. Har jag förstått av vad jag läst här och där och hit och dit...
Bengan
Lärling
Lärling

Post by Bengan »

Jag har själv Vespa Tecnica nr 3 från just scooterwest.com. Den har hård pärm och det var inga problem med beställning och leverans.
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

vespaco wrote:När man jämför Tecnicas pris på olika ställen skall man också kolla om det är mjuk eller hård pärm. Det lär skall finnas en "svart" uppsättning av Tecnica ute i världen, som säljs billigt. Har jag förstått av vad jag läst här och där och hit och dit...
I ett land jag besökte förra veckan så kunde man beskåda just det du beskriver. En spottstyver per bok fast kass kvalite på bilder och originalutgivaren lär inte få många sekiner per såld bok.
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Jag kan passa på att tipsa om en fantastisk bok jag köpte idag på bokrean - "Culinaria Italia" - en maffig bok på 496 sidor om det kulinariska Italien (översatt till svenska) för 98 pengar. Ett måste för alla scooternissar...

http://www.biblioteket.stockholm.se/def ... 00874%2FID
Post Reply