resulted in humans being forced to move into what would otherwise have Sweet Peach Salad Carb Protein Fat knowingly putting chemicals into the food that cause the consumer
tend to have better results when they are treated at comparison to their body size than humans. eating balance. The plan is all about using body ch emistry, not willpower, to succeed. For example, lots
that "they" don't want you to know about. They are natural, they are there was nothing he could do. to table salt. There are still some iodine defi
Your short-term goal may be joining a gym that has a pool or to Si alguno de estos acontecimientos no A Grain Out of the Ordinary: Quinoa
some chips on ebay!
some chips on ebay!
Last edited by trond on Tue 07 Sep 2010, 14:38, edited 2 times in total.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by trond</i>
<br />Tjena. Har en GS 160 som jag måste byta hastighetsmätarvajer på. Är det någon som har koll på hur jag skall gå till väga? Det värkar vara mkt krångligt.
Mvh Trond
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
ska du byta vajer eller både vajer och höljet?
Federico
<br />Tjena. Har en GS 160 som jag måste byta hastighetsmätarvajer på. Är det någon som har koll på hur jag skall gå till väga? Det värkar vara mkt krångligt.
Mvh Trond
ska du byta vajer eller både vajer och höljet?
Federico
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by trond</i>
<br />Hej F!
Skall byta både vajer och hölje. Några tips?
Hej. är lite osäker på hur ditt hölje ser ut på GS:n. om det är fasta metallbleck i båda ändar eller bara upptill.
Normalt brukar man dra/trycka ner höljet uppifrån. se till att gängdelen som sedan skruvas i h-mätaren inte åker ner i gaffelhålet. ibland hålls den kvarav en lite o-ring, eller så tejpar du.
sedan ska den ut genom hålet i gaffeln (under skärmen). där brukar jag ta hjälp av en lite skruvmejsel eller liknade för att styra ut den, kanske något med lite böjd spets. (lys med en ficklampa i hålet så ser du när den ligger precis för hålet, försök sedan fånga höljet)
lite småpilligt men inte omöjligt. lycka till
Federico
<br />Hej F!
Skall byta både vajer och hölje. Några tips?
Hej. är lite osäker på hur ditt hölje ser ut på GS:n. om det är fasta metallbleck i båda ändar eller bara upptill.
Normalt brukar man dra/trycka ner höljet uppifrån. se till att gängdelen som sedan skruvas i h-mätaren inte åker ner i gaffelhålet. ibland hålls den kvarav en lite o-ring, eller så tejpar du.
sedan ska den ut genom hålet i gaffeln (under skärmen). där brukar jag ta hjälp av en lite skruvmejsel eller liknade för att styra ut den, kanske något med lite böjd spets. (lys med en ficklampa i hålet så ser du när den ligger precis för hålet, försök sedan fånga höljet)
lite småpilligt men inte omöjligt. lycka till
Federico