Hej alla!
Jag är ny här på forumet, ser att det mest verkar vara vårdare av klassiska scootrar här, själv är jag för tillfället utan scooter, men börjar redan efter ett halvår drömma om en ny...
Nåväl, jag kan ju presentera mej med en liten tur jag gjorde med min dåvaranade pärla, hoppas att ni "plåtisar" kan ha överseende med plasten:
http://web.comhem.se/stephan.dorsch/scooter
Hälsn.
Stephan
En liten tur med Scootern
-
- Administrator
En nätt liten tur. Mycket skog kan jag tro.
Fick du aldrig ordning på tändningen? Eller varför är du utan scooter? Måste vara hemskt, skulle jag aldrig stå ut med. En sak att de ibland inte fungerar men de står åtminstone kvar i garaget =)
/JM
Fick du aldrig ordning på tändningen? Eller varför är du utan scooter? Måste vara hemskt, skulle jag aldrig stå ut med. En sak att de ibland inte fungerar men de står åtminstone kvar i garaget =)
/JM
Vespa Rally 221 -73
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Rekommenderas!
Packa trunken, fyll på med soppa, och bara åka åka, fast det går helt klart inte att "åka av sej", det ger bara mersmak!
Jag tyckte det var praktiskt med campingstugorna som finns på alla campingplatser nuförtiden, dessutom var det rätt kalla nätter på försommaren, ville helst inte campa ute i vildmarken med alla björnar och lodjur och annat hemskt som kan skrämma en "08" från vettet.
Packa trunken, fyll på med soppa, och bara åka åka, fast det går helt klart inte att "åka av sej", det ger bara mersmak!
Jag tyckte det var praktiskt med campingstugorna som finns på alla campingplatser nuförtiden, dessutom var det rätt kalla nätter på försommaren, ville helst inte campa ute i vildmarken med alla björnar och lodjur och annat hemskt som kan skrämma en "08" från vettet.
-
- Drömmare