Jag har slarvat lite med fotodokumentationen såhär i slutspurten inför premiären.Lite har dock hänt sen sist!

Fick äntligen ner 200-veven i 180-blocket.Det krävdes lite bearbetning av typen som man inte har lust att göra med vinkelslip.Nu fick jag hjälp alldeles gratis av en kompis som kunde fixa det på sitt jobb.Annars hade det nog vart enklare/billigare att renovera den gamla veven.

Krysskilen fick en rejäl omgång med filen innan jag vågade pressa på brytarnocken.Brytartändnigen till Lill-rallyn passar direkt på Femsa-veven.Ber om ursäkt för den fula eltejpen på kablarna,den är borta nu.

Många snygga baklysen har lämnat Vespa-fabriken.När det var dags för Rally:n blev det kanske inte lika bra.

Försöker ge Björn en god uppfostran.Pixies,Brynäs,Vespa, osv....

Jag ville återskapa det tidstypiska dekaltrimmet.Skymtade en DL i bakgrunden hos Pakas Snabbservice.Samma tidsera och samma dekaler tänkte jag.Ringde Marcello på Casa Lambretta,han förstod kanske inte riktigt den genialiska iden att sätta Lambrettadekaler på en Vespa.Eller för att citera honom korrekt "ännu en Vespa-kille som hellre vill åka Lambretta".

Jag tycker det blev snyggt!!