Det växer fram ett behov att få röra skotern bara för att testa om sanden sitter ordentligt fast. Vilken fin beach-modell! Men vad har hänt i sista bilden? Har någon rackare knuffat omkull den fina skotern?
Vilken trevlig idé! Helheten blir extra bra när deltagaren har bemödat sig på att få till en passande bakgrund. Snyggt jobbat och helt klart en av de snyggaste fotograferingsmiljöerna!
Grattis till andraplatsen, vem du nu än är, Anneli! Hur gjorde du den fina modellen? Kul att du ansträngde dig med att fotografera scootern i en sådan passande miljö. Mycket snyggt arbete!
Tackar ödmjukast för alla röster
Vem jag är? Jag kan väl säga så mycket som att jag blev indragen i detta av min fästman Bufflig...
Modellen är gjord av lera (sån man bränner i ugnen) och sedan "blästrad" för hand - dvs jag har hällt/kastat sand på en vespamodell indränkt i lim. Och sedan var det bara att åka till en söderhavsö och fota lite
Fin modell! Brände du den i ugn också? Varje gång jag ser din modell får jag en oemotståndlig lust att röra vid den för att kolla ytan!
Man blir indragen i rätt mycket oväntat när man råkar i en skotervärld! Själv fattade jag inte alls vad allt som skulle medfölja, när jag gav lov till min make att skaffa en gammal Vespa. Och nej, jag har inte ångrat mig! Har du redan fått köra Vespa?