Scootermodelltävling 2007-2008
Verkligen superfina modeller allihop! Nu kan jag avslöja vad jag tänkte bygga för modellscooter till årets tävling: Jag hade planer på att limma ihop en modellscooter av tändstickor och hade för ändamålet köpt på mig ett berg av tändsticksaskar. Tyvärr medgav tiden inte ens att börja... Jag får komma igen nästa år! Lycka till alla deltagare - jag följer utvecklingen med spänning!
-
- Nybörjare
Jo, det är likadant i Safari. Imageshack svarar inte gällande de två bidragen. Man kanske kan ladda upp bilderna igen och redigera inlägget, det verkar ju bara vara de bilderna som inte funkar?Smallframer wrote:Jeg vil bare opplyse om at fotos for bidrag nr.5 og nr.6 ikke kommer opp på denne siden.
Har prøvd både med Firefox og IE.
Så var röstningen insänd och nu väntar man på slutresultaten.
Appropå diplomen, så vill deltagarna ha placering eller inte? Sitter och sliter mig i peruken på hur diplomet skall se ut och behöver tips på om placeringen skall med. Samma fråga var det ju förra året också...
Har en mall som ännu saknar bilder. Jag hackerar med dem för full fart.
Appropå diplomen, så vill deltagarna ha placering eller inte? Sitter och sliter mig i peruken på hur diplomet skall se ut och behöver tips på om placeringen skall med. Samma fråga var det ju förra året också...
Har en mall som ännu saknar bilder. Jag hackerar med dem för full fart.
Grattis till segern, Fritte! Så det var du som hade gjort denna fina scooter, trots att jag känner till din inställning till rostiga scootrar? Mycket snyggt jobbat och helt klart en värdig vinnare! Starkt att vinna två år i rad - det tyder på en stor skicklighet som modellbyggare...
Har du planer på att fortsätta bygga på modellen? Hur har du gått tillväga, vilket material är den gjord av? Personligen tycker jag att det skulle vara riktigt coolt med en rostig scootermodell i bokhyllan.
Grattis än en gång!

Har du planer på att fortsätta bygga på modellen? Hur har du gått tillväga, vilket material är den gjord av? Personligen tycker jag att det skulle vara riktigt coolt med en rostig scootermodell i bokhyllan.
Grattis än en gång!
Scootermodellbyggeritävlingens styrelses finlänska & kvinnliga del har skapat det utlovade diplomet, här visas en "råkopia".

Notera att vespaco hittat den font som Vespalogon använder.
För att vi skall kunna sända diplomen till de tävlande måste jag be dessa att sända Er adress till mig.
Tack på förhand,
Fritte

Notera att vespaco hittat den font som Vespalogon använder.
För att vi skall kunna sända diplomen till de tävlande måste jag be dessa att sända Er adress till mig.
Tack på förhand,
Fritte