Cannonball 2008!!!
Cannonball 2008!!!
Hemsidan är uppe, nu vill vi se anmälningarna strömma in! Vi utlovar något alldeles extra. Kolla in www.cannonball2008.se
Vespa Primavera 220 -67
/Jonas
/Jonas
Har preCis åkit nu................

Nu jävlar ska de bli canonball, det behöver INTE gå fort va de någon som sa...................
bäst att iåka i god tid då grabbar o sejjer...........
http://www.youtube.com/watch?v=d9CCvXFBqOE
Re: Cannonball 2008!!!
Underbar hemsida!Dartman wrote:Hemsidan är uppe
Re: Har preCis åkit nu................
Härligt!växjö wrote:http://www.youtube.com/watch?v=d9CCvXFBqOE
Bra att du har crossdäcken monterade!
Man undrar ju om det är dom här lysande sateliterna
från Japan som styr GPS´n:
http://www.youtube.com/watch?v=62lWjK5NNNQ
från Japan som styr GPS´n:
http://www.youtube.com/watch?v=62lWjK5NNNQ
Halloj!
Cannoball är FULLT!! Helt otroligt vilket sug det är efter att få köra vilse i östergötland!
Vi har max 65 deltagare och det är nu långt flera som vill köra. MEN det är därför viktigt att ni som anmält er betalar in startavgiften så vi kan sortera agnarna från vetet. Ni som vill vara med men inte hunnit anmäla er kan glatt dra iväg ett mail till för att boka en plats i kön.
Nu är det faktiskt bara 4 månader kvar till start!
Cannoball är FULLT!! Helt otroligt vilket sug det är efter att få köra vilse i östergötland!
Vi har max 65 deltagare och det är nu långt flera som vill köra. MEN det är därför viktigt att ni som anmält er betalar in startavgiften så vi kan sortera agnarna från vetet. Ni som vill vara med men inte hunnit anmäla er kan glatt dra iväg ett mail till för att boka en plats i kön.
Nu är det faktiskt bara 4 månader kvar till start!
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
- Micool1972
- Entusiast
Jag hänger mer än gärna på med min DL200. Jag har nämligen tänkt att vara i storstan dagen innan och skita i att åka hem till Lund för att dagen efter åka upp till mittens skogar igen. Så jag ser gärna vägar jag annars aldrig kommer att sesxCutdown wrote:Stockholmare!
Är det någon som funderat på att köra scooter ner till Cannonball? Det vore väl fint med ett litet lämmeltåg av scootrar från Hufvudstaden till Östra götaland. Eller är det släpkärra som gäller?

Michaele Lagercrantz
- Micool1972
- Entusiast
Tanken är att du skulle fått ett mejl i helgen som var. Om vi missat dej kan du skicka din adress till crew@cannonball2008.se så ska du få infon!
Vespa Primavera 220 -67
/Jonas
/Jonas
Hejsan! Alla som har stått på väntelista för att deltaga i årets stora Begivenhet Cannonball har fått plats! Nu har ett par vakanser dykt upp och detta är ett gyllene tillfälle att få åka lite vettigt vilse på den fagra östgötaslätten! Fick tyvärr precis mottaga ytteligare ett frånfälle pga sjukdom. Så hör av er!!!!!!
// Ola
// Ola
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
Håller helt med! Grym helg, stort tack.
Hojen gick som en klocka ner, bägge dagarna, och upp så gick den grymt fram till Vagnhärad, där anden gick ur den. Tack till Göran N för ytterligare en smidig upphämtning. Verkar som en ny CDI står på min önskelista...
Totalt kört nästan 100 mil på tre dagar. Kanske därför min bak ömmar en aning?
Mvh
Guran
Hojen gick som en klocka ner, bägge dagarna, och upp så gick den grymt fram till Vagnhärad, där anden gick ur den. Tack till Göran N för ytterligare en smidig upphämtning. Verkar som en ny CDI står på min önskelista...

Totalt kört nästan 100 mil på tre dagar. Kanske därför min bak ömmar en aning?
Mvh
Guran
jencla wrote:Cannonball var bara SÅÅÅ bra! Bra körning med kluriga upplägg (ok, ni kunde skippat regnet), bra boende, bra käk, bra mektält, trevligt sällskap. Tack snälla Åhyddan & Co för en härlig helg! Ni är bäst.
/jens
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
- Micool1972
- Entusiast
VILKEN HELG!
Plocka hem en DL 200.
Klättra på backar.
Släcka brinnande dockor.
Att få göra körkortsmanövreran ENGÅNGTILL.
Köra skiten ur en bromsskiva så man får höra musiken från "järn mot järn"
Jag säger bara: MR BIG MONEY SPENDER GLOBETROTTER OWNER VIRGIN RECORDS släng dig i väggen, och kom igen när du gjort ett CannonBall med Åhyddan.
Michaele
Plocka hem en DL 200.
Klättra på backar.
Släcka brinnande dockor.
Att få göra körkortsmanövreran ENGÅNGTILL.
Köra skiten ur en bromsskiva så man får höra musiken från "järn mot järn"
Jag säger bara: MR BIG MONEY SPENDER GLOBETROTTER OWNER VIRGIN RECORDS släng dig i väggen, och kom igen när du gjort ett CannonBall med Åhyddan.
Michaele