en 62 a med dubbla handskfack, så ska det väl inte vara eller... som den originalnörd jag är, har jag svårt att bestämma mig.
Någon har någongång tillfogat denna scooter ett handskfack till. Då jag nu står i beråd med en hel renovering, velar jag, ska de x-tra borrade hålen igen eller ej?
Jag hör gärna nån synpunkt från forumet. Kanske fanns det att köpa som tillbehör för den tiden vid -62! Nån som vet ?
/MQ
[img]my.php?image=gsoglbakifrnkz4.jpg][img]http://img515.imageshack.us/img515/9233 ... kz4.th.jpg[/img][/img]
denna torsdagens i -landsproblem...
-
- Lärling
Personligen tycker jag att handskfack på benskjölden inte är särskilt snyggt. Det förstör de snygga linjerna! Om du inte verkligen känner att du behöver plats för ytterligare verktyg när du åker så tycker jag att du ska avvakta. Du kan ju alltid lacka facket nu så att det blir enkelt att sätta på det om du skulle ångra dig...
//Anders
//Anders
Vespa Touring 1961
Vespa Primavera 1982
Vespa Primavera 1982
Klingen håller fullt med Anders i sin åsikt.anders2011 wrote:Personligen tycker jag att handskfack på benskjölden inte är särskilt snyggt. Det förstör de snygga linjerna! Om du inte verkligen känner att du behöver plats för ytterligare verktyg när du åker så tycker jag att du ska avvakta. Du kan ju alltid lacka facket nu så att det blir enkelt att sätta på det om du skulle ångra dig...
//Anders
Tack för era synpunkter män!
Intressant att se och få lite olika perspektiv och reflektioner, även om det som i detta fall, egentligen är ganska små saker det handlar om.
Forumet innehåller imponerande kunskaper i stort och smått. Kul att få reda på att det är ULMA som är tillverkare å så...
Det lutar väl åt att jag behåller optionen att kunna skruva på lådan om andan faller på.
/MQ
Intressant att se och få lite olika perspektiv och reflektioner, även om det som i detta fall, egentligen är ganska små saker det handlar om.
Forumet innehåller imponerande kunskaper i stort och smått. Kul att få reda på att det är ULMA som är tillverkare å så...
Det lutar väl åt att jag behåller optionen att kunna skruva på lådan om andan faller på.
/MQ