EDIT:
tjålad V50?
tjålad V50?
...bara undrar. Har alltid fascinerats av människor som lackar objekt med hjul och sånt på. Snyggt? Att den dessutom är från -62 är bara extra korv på mosbrickan.
EDIT:

EDIT:
Last edited by Mancino on Fri 17 Aug 2007, 16:42, edited 1 time in total.
Kan det vara denna som avses månne?fritte wrote:bilden är aningen otydlig
http://www.blocket.se/vi/13045867.htm?ca=7_s
aha!klubbo wrote:Kan det vara denna som avses månne?fritte wrote:bilden är aningen otydlig
http://www.blocket.se/vi/13045867.htm?ca=7_s
Bilden klarnar....
Skoj att man lägger annonser utan att man destu mer kollar objektets detaljer. 1962 fanns nog inga V50 ens på planeringsbordet.
Jag skall berätta att min skönhet var målad för flera år sedan tillbaka med ungefär en motsvarande färg. Mera lila. Sett en bild och hittat ett par platser där man ser en pytteliten fläck av fd färgen. Ger gåshud fortfarande, men man skall komma ihåg att, som det alltid predikas, var och en får ju göra göra vad den vill med sin skoter. Eller? Jag har faktiskt hittat en mycket positiv sak med påkluddade färger: Man har gott samvete när man för ramen till blästring och målar dit en ny omgång av orginalfärg! Och kanske den där påkluddningen räddade skotern från att rosta? Men visst kan det vara jobbigare att sälja nu när ägaren förverkligat sig själv...
Jag skall berätta att min skönhet var målad för flera år sedan tillbaka med ungefär en motsvarande färg. Mera lila. Sett en bild och hittat ett par platser där man ser en pytteliten fläck av fd färgen. Ger gåshud fortfarande, men man skall komma ihåg att, som det alltid predikas, var och en får ju göra göra vad den vill med sin skoter. Eller? Jag har faktiskt hittat en mycket positiv sak med påkluddade färger: Man har gott samvete när man för ramen till blästring och målar dit en ny omgång av orginalfärg! Och kanske den där påkluddningen räddade skotern från att rosta? Men visst kan det vara jobbigare att sälja nu när ägaren förverkligat sig själv...
-
lambrittan
- Lärling

-
lambrittan
- Lärling