Hur dum är jag på en skala - vad fattas denna i övrigt snygga lampa som är tänkt för min P200?
Visst saknas en styck lamphållare eller vad nu den korrekta tekniska termen kan vara? För det ska väl vara två lampor i denna tingest (BÅDE broms och bakljus...)?
Mojen nertill på lamphuset är väl fästet för en avlång bromsljuslampa och skruven på kopparpluppen som hänger på fjädern där är väl den du ska skruva fast bromsljuskabeln med? Se tex sprängskiss på smallframens baklykta.
Nä, där saknas inget. Lampfäste med bajonett för bromsljuset där uppe och motsvarande för rörlampa (heter det väl?) för bakljuset där nere. Bara att skruva fast och koppla in.
/jens
Åhå... Jag hamnar med andra ord ganska högt upp på dumskalan då
För att befästa min position måste jag då ställa ytterligare en fråga - var hittar jag rätt "rörlampa"? Är jag nödd till att inhandla en sådan på EM-scooters eller liknande, eller är det något jag hittar på OK-macken? Vad heter lampan?
Finns på OK och andra soppastationer som inte bara säljer nudlar och chips, kommer inte ihåg vad dom heter bara... Men det är bara att fråga och beskriva.