Det är inte jag som saknar dessa, men ville ändå påminna om detta ämnes verkliga fråga.Hedge wrote:Ja just ja: ON topic: Har du fått tag i några? Tror att jag har fyra som ligger och skräpar.
Guran
Mancino wrote:jag säger bara: "Jungfrufärden närmar sig... hjulbultar saknas."
Jungfrufärden närmar sig... hjulbultar saknas.
Jag som själv hatar sån humor, dvs mig själv nu...sojjy!Terraplane Blues wrote:App, app, app... Sedvanligt simpel och torr göteborgshumor är strängeligen förbjuden på forumet! (Även om jag vet att du är stockholmare, men det där var göteborgshumor av värsta slag...)Mancino wrote:Man förstår nu varför det så lätt blir krig.... 1:a hjulbultskriget!

-
- Nybörjare
re:
Ensak som är lite trist är ju att man som ny inte har en ledtråd om var alla kommer ifrån då det står Sweden på nästan alla forumanvändare.
Är det för att man skäms, vill vara anonym eller bara är för slö för att ändra?!?!
Gå in på era profiler pronto och ändra
(så man vet om det är Gbg humor eller inte...)
Är det för att man skäms, vill vara anonym eller bara är för slö för att ändra?!?!
Gå in på era profiler pronto och ändra

(så man vet om det är Gbg humor eller inte...)
Robert!
har inte orkat läsa hela diskussionen, men fastnade för meningen om att SSK inte gör ngt för norra Sverige.
Som fd info- och lokalgruppsansv i SSK har jag personligen, på min privata tid och mobilräkning ringt upp bl a dig och frågat om inte du ville vara kontakt i norra Sverige!
Att tex styrelsen består av många stockholmare för tillfället beror på att vi som satt i styrelsen tidigare av naturliga skäl känner flest stockholmare. Alla medlemmar är välkommna att kontakta valberedningen med förslag på lämpliga kandidater. De tar mer än gärna emot förslag från andra delar av Sverige.
Anna Söderlund
0708660719
har inte orkat läsa hela diskussionen, men fastnade för meningen om att SSK inte gör ngt för norra Sverige.
Som fd info- och lokalgruppsansv i SSK har jag personligen, på min privata tid och mobilräkning ringt upp bl a dig och frågat om inte du ville vara kontakt i norra Sverige!
Att tex styrelsen består av många stockholmare för tillfället beror på att vi som satt i styrelsen tidigare av naturliga skäl känner flest stockholmare. Alla medlemmar är välkommna att kontakta valberedningen med förslag på lämpliga kandidater. De tar mer än gärna emot förslag från andra delar av Sverige.
Anna Söderlund
0708660719
Efter en lång väntan var det idag således dags för den kraftigt försenade jungfrufärden...
Känslan att äntligen få sätta sig på och köra efter över ett års tid av renovering var obeskrivlig. Den gick så fantastiskt bra så jag är snudd på rörd.
Färden gick som en dans tills jag stolt som en barnunge skulle visa upp den för min gode vän varpå han frågade om jag hade tappat sidokåpan?
Mycket riktigt, jag hade under den korta tid jag hunnit köra tappat min fina originalkåpa, detta berövade glädjen avsevärt som ni nog kan förstå.
Jag undrar nu om det finns någon här som har en kåpa att sälja till mig?
Gärna beige, men annan färg går naturligtvis också bra.
/Dennis
Känslan att äntligen få sätta sig på och köra efter över ett års tid av renovering var obeskrivlig. Den gick så fantastiskt bra så jag är snudd på rörd.
Färden gick som en dans tills jag stolt som en barnunge skulle visa upp den för min gode vän varpå han frågade om jag hade tappat sidokåpan?
Mycket riktigt, jag hade under den korta tid jag hunnit köra tappat min fina originalkåpa, detta berövade glädjen avsevärt som ni nog kan förstå.
Jag undrar nu om det finns någon här som har en kåpa att sälja till mig?
Gärna beige, men annan färg går naturligtvis också bra.
/Dennis
Nej, vad trist! Jag förmodar att du har kört sträckan igen och kollat om du hittar kåpan? Prova även att sätta ut en annons i lokaltidningen - sådant kan hjälpa ibland.Belmondo wrote:Mycket riktigt, jag hade under den korta tid jag hunnit köra tappat min fina originalkåpa, detta berövade glädjen avsevärt som ni nog kan förstå.
Hoppas det ordnar sig!