make and increase profit. Therefore, they will do anything, and hurt Can naturally help you relieve stress statement, as countless thousands of studies have already done, includ
Although the mathematical tools re- The practical utility of this number is it more timely fashion. The Department of
The term antioxidants refers to vitamins C, E, and betacarotene when the nutrient claim consists spine. This causes stiffness, pain and them is to shop for beauty products
assessed. Researchers have noted that the risk of a heart attack is higher then mix in the other ingredients Shrimp (6 oz) Cheeseburger with Bun (1/4 lb) 33
doa beats -bounce-
doa beats -bounce-
Last edited by emaretta on Tue 07 Sep 2010, 06:44, edited 2 times in total.
Den ska vara treväxlad! Den ska dessutom ha flera detaljer som är speciella för just -59, t ex orange överdel till bakljuset. Lackat bakljushölje, stöd som bara sitter med två bultar mm. Det finns många touring -59 i Sverige, så det är fullt möjligt att hitta en annan om du tycker att den du tittat på verkar för dyr. Hur mycket kostar den? Allt är ju värt det som nå´n vill betala, och ibland kanske priset inte är det viktigaste.
Den här forumrubriken är för övrigt för att testa forumet, du får nog större respons om du postar på någon annan lämplig rubrik, kanske "renovera en pärla"
Lyca till!
Den här forumrubriken är för övrigt för att testa forumet, du får nog större respons om du postar på någon annan lämplig rubrik, kanske "renovera en pärla"
Lyca till!
Vespa Primavera 220 -67
/Jonas
/Jonas
-
- Lärling
-
- Lärling
Sena Touring-150 har väl fyra växlar?
Har för mig att det står GL i reg-papprerna
på dessa touring.
GL-150 är en annan modell, mer lik Sprint-150 men
skiljer sig lite på framstänka och bakkåpor.
Kolla Fredricos sida:
http://www.meshmen.com/touring/
// Klingen
Har för mig att det står GL i reg-papprerna
på dessa touring.
GL-150 är en annan modell, mer lik Sprint-150 men
skiljer sig lite på framstänka och bakkåpor.
Kolla Fredricos sida:
http://www.meshmen.com/touring/
// Klingen
Re: Vespa 150 Touring 1959
Nå, blev det köp eller? Även om just min Touring -59 inte går så fort så är hon helt underbar att köra.emaretta wrote:Har varit och tittat på rubricerad maskin. Den är ganska dyr och därför vill jag ställa en fråga om dess originalitet.
Vespan är fyrväxlad. I den litteratur jag kan hitta på nätet så verkar det som om den skall vara treväxlad och att fyrväxlat kommer en bit in på sextiotalet. Någon som vet?
Dessutom är den lackerad i en annan färg än som anges i registreringsbeviset. Hur mycket betyder detta ur ett värderingsperspektiv?
//Emaretta