Här är en bild på min pärla. Skriv hör av er så vi får veta att vi inte är ensamma.

Så kom igen vi skall säkert få igång nåt bra här!!!!!!!!!!!!!
Varför ville du inte ha en 4-taktare eller var det för dom tillverkas i kinaNCR wrote:Här är en plastis, dock inte från Kina utan från Italien! Min maskin var en av de sista som tillverkades med 2-takt då Piaggio flyttade produktionen till Kina och bytte till 4-takt (som jag faktiskt är glad att jag slapp).
Dels för att 4-takt inte gör sig speciellt bra med så låg effekt som 50cc, 2-takt upplever jag som betydligt piggare, dessutom enklare att reparera och dels för den tveksamma kvaliteten som Kina hittils har producerat, men det sistnämnda kanske bara är en fördom.drutten wrote:Varför ville du inte ha en 4-taktare eller var det för dom tillverkas i kinaNCR wrote:Här är en plastis, dock inte från Kina utan från Italien! Min maskin var en av de sista som tillverkades med 2-takt då Piaggio flyttade produktionen till Kina och bytte till 4-takt (som jag faktiskt är glad att jag slapp).
Nja, Med tanke på priset så tror jag att inte den lär hålla i 30 år, om inte plasten vittrar bort så är ju inte aliminium det hållbaraste. Man jag gav 5.000 för den, och om den håller 2 år så är jag nöjd. Sedan skall den besiktigas /augusti 2009). Körde 19 mil i går, och vad jag är missnöjd med är tanken, endast 4 liter. Men jag har kört 90 mil och den dricker 0,28 l milen blandat med småkörningar och långkörningar= (3 mil)NCR wrote:Jo, har scootern en ägare som tar hand om den till punkt och pricka borde vad det än är hålla kan man ju tycka.kejj wrote:Med tanke på hur min Baotian Retro jag en gång ägde gick så tror jag det mest är en fördom men å andra sidan, låt oss se om 30 år hur pass bra de överlevt
Jag undrar det samma?kejj wrote:Hmmz, iom att jag inte haft en baotian på ett tag har jag inte behövt den här sidan.
www.baotianforum.com
Men vart har den tagit vägen egentligen?
Jag la upp den på min hemsida och låten urlen peka dit, det fins säkert fler sätt.Len wrote:Har försökt lägga in en bild. Hur gör man?
favorit i repris; hur laddar man upp bilder, har glömt?)Len wrote:Har försökt lägga in en bild. Hur gör man?