Dom där små kluriga figurerna man har vid sina inlägg, hur genereras dom? Jag får dras med en kaffekopp och en Vespa, hur gick det till egentligen?
Små kluriga figurer
Små kluriga figurer
Halloj
Dom där små kluriga figurerna man har vid sina inlägg, hur genereras dom? Jag får dras med en kaffekopp och en Vespa, hur gick det till egentligen?
Re: Små kluriga figurer
Det är så kallade ranking-bilder, som visar hur mycket du postat på forumet. Det står även en titel ovanför, om man är osäker. Alla med samma rank har likadana bilder.
Mvh
Guran
Mvh
Guran
mamba wrote:Halloj
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
-
primavera133
- Administrator

Staffet kommer vid 3000 poster. Då får man en gubbe på tupperwaremoppe. Då har man spenderat för mycket tid framför datorn och för lite tid i garaget, he he...fritte wrote:Va inte orolig vespaco,lambrettan är ett "tröstpris/straff" på vägen till toppen...
/eder maktberusade Administratör
PS. Mutor emottages för privat-customiserad rankingbild
Vespa Rally 221 -73
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
-