Obesvarade trådar - dags för insats?

Post Reply
Terraplane Blues

Obesvarade trådar - dags för insats?

Post by Terraplane Blues »

Med det nya forumet kommer funktioner som ej varit möjliga med det gamla. På forumindexet finns där en funktion för att se obesvarade trådar, "View unanswered posts". I nuläget finns det hela 213 obesvarade trådar! Tråkigt för den som kanske behöver hjälp eller vill ha respons och förvånande på ett i övrigt mycket hjälpsamt forum. Den som känner sig manad kan väl göra en insats så att antalet obesvarade trådar minskar? Kolla här:

http://www.scooterklubben.com/forum_new ... unanswered

En sak till när jag ändå är igång: påfallande ofta kan man läsa svar om uppmaning om att använda sökfunktionen istället för att ställa frågor. Inget bra svar, tycker jag. Man måste betänka att många är nya på forumet samt att sökfunktionen inte är den mest sofistikerade och specifika, utan att allt mellan himmel och jord kan komma med vid ett sådant sök. Hjälp till istället och hänvisa till en viss tråd, om ni har ett minne om i vilken tråd ni läste om ett bra svar som kan vara relevant i frågan. Bara en tanke...
primavera133
Administrator
Administrator

Post by primavera133 »

Bra tänkt Fredrik. En funktion jag själv missat.

Det finns en massa mods och tillägg till phpbb. Är det något ni saknar så hör av er till mig eller Guran så kan vi överväga att lägga på det.

/JM
Vespa Rally 221 -73
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Post Reply