Federico wrote:Terraplane; -hur ofta händer det att du vänder med vespan och åker tillbaka för att fota när du just passerat ett motiv? ofta kan jag tänka mig
He-he, ja, det händer nog de allra flesta gånger då jag kör själv. Det måste vara någon form av störning, för jag kan verkligen vända och åka tillbaks till något jag såg fem minuter tidigare. Min f d sambo sa alltid att jag missade det innevarande ögonblicket p g a att jag fotograferade så infernaliskt samt att jag var okontaktbar och frånvarande under mitt fotograferande. Hmm, hon har säkert rätt... :
Bengan wrote:Ja, jag förstod väl att det skulle stå en gammal traktor nånstans!
Kul kontrast mellan Vespan och landsbygdsvyerna.
Skön Hendrix-väska förresten.
Visst, inget undgår min kameralins!
Väskan är köpt i Thailand för några år sedan och är med varje dag i ur och skur, men är fortfarande i nyskick! Allt annat chanserar och går sönder (vespor, kameror m m) men inte den. Skumt!
Landskapsbilder i all ära, men det motiv jag alltid fotograferar - oavsett om jag kör bil, scooter eller mc - är bensinmackar! Kan inte svara på varför, men det är helt klart något speciellt med mackar i allmänhet. Gillar alla mackar, gamla som nya och har följaktligen tusentals mackbilder. Jo, man är nog f-n störd...