PX 200

Händer det nåt i garaget? Dokumentera gärna här!
Post Reply
Bengan
Lärling
Lärling

PX 200

Post by Bengan »

Har i stort sett aldrig mekat, men fick för mej att jag skulle byta växelkors och kolvringar. Ikväll fick jag motorn på plats och DEN STARTADE!! Är så grymt nöjd med mej själv att jag bara måste berätta det för resten av världen (eller åtminstone den del av världen som hänger här).

Återstår en del monterande och justering av växlar.

Det här gav helt klart mersmak!

Image

Image

-----------------------------------------------------
...det är inte personen i filmen som har skrivit brevet...
henrikborjeson
Mästare
Mästare

Post by henrikborjeson »

Helt klart ett upplägg för en artikel till Scooteristen "Våga meka själv". Just formuleringen "fick för mig att jag skulle byta växelkors" är ju riktigt uppiggande.

Maila gärna scooteristen@scooterklubben.com och har du mekbilder är det extra bra. Växelkors är ju inte riktigt nybörjargrejor. Bra jobbat!

mvh/HB

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bengan</i>
<br />Har i stort sett aldrig mekat, men fick för mej att jag skulle byta växelkors och kolvringar. Ikväll fick jag motorn på plats och DEN STARTADE!! Är så grymt nöjd med mej själv att jag bara måste berätta det för resten av världen (eller åtminstone den del av världen som hänger här).

Återstår en del monterande och justering av växlar.

Det här gav helt klart mersmak!

-----------------------------------------------------
...det är inte personen i filmen som har skrivit brevet...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Post Reply