Har kikat runt lite angående vindskydd och har köpt en av en bra vespakamrat. Den är gigantisk. Vad är den allmänna åsikten. Är det rätt eller fel på en i övrigt modsifierad sprint. Jag är tveksam och kan inte bestämma mi om det är snyggt eller rent av extremt fult. I övrigt sitter den åtta backspeglar och xtraljus på den.
mvh Finnen
Ruta eller ej???
Vet inte vad den almänna åsikten är, men min åsikt är att stora fula rutor med fördel sätts på fula scootrar där dom inte gör så stor skada. Att sätta en sådan på en Sprint, det går bort. Möjligen, jag säger -möjligen-, kan det vara OK med en liten flyscreen...
Dom stora rutorna tar dessutom massor med vind och är direkt otäcka när det blåser sidvind.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by finnen69</i>
<br />Har kikat runt lite angående vindskydd och har köpt en av en bra vespakamrat. Den är gigantisk. Vad är den allmänna åsikten. Är det rätt eller fel på en i övrigt modsifierad sprint. Jag är tveksam och kan inte bestämma mi om det är snyggt eller rent av extremt fult. I övrigt sitter den åtta backspeglar och xtraljus på den.
mvh Finnen
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor
Dom stora rutorna tar dessutom massor med vind och är direkt otäcka när det blåser sidvind.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by finnen69</i>
<br />Har kikat runt lite angående vindskydd och har köpt en av en bra vespakamrat. Den är gigantisk. Vad är den allmänna åsikten. Är det rätt eller fel på en i övrigt modsifierad sprint. Jag är tveksam och kan inte bestämma mi om det är snyggt eller rent av extremt fult. I övrigt sitter den åtta backspeglar och xtraljus på den.
mvh Finnen
Stella säljs utav bara fasen i staterna. Dom vet knappt vad en orginal PX är där, typ.
http://www.stellaspeed.com
Kan rekommendera det forumet, mycket kul trimsnack med bilder, dyno och så för den som gillar att trimma PX smallblock.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Klingen</i>
<br />Nej nej nej! Vänta till december. Du kan ju använda den
som pulka
:D
Bilden visar föresten den indiska motsvaritheten till PX, "Stella". Någon som vet hur det går med produktionen med den? Har för mig att den stannade upp på grund av strejk eller nåt sånt i Indien?
http://www.stellaspeed.com
Kan rekommendera det forumet, mycket kul trimsnack med bilder, dyno och så för den som gillar att trimma PX smallblock.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Klingen</i>
<br />Nej nej nej! Vänta till december. Du kan ju använda den
som pulka

Bilden visar föresten den indiska motsvaritheten till PX, "Stella". Någon som vet hur det går med produktionen med den? Har för mig att den stannade upp på grund av strejk eller nåt sånt i Indien?
En liten resa till LML-fabriken i Indien, från någon som varit där (PJ):
http://www.genuinescooters.com/feat/factory/
Jag har en hel uppsjö av sköna scooterbilder från mina resor
i Indien. Började att lägga upp en hemsida, men har nu bytt server.
Får se om jag fixar till det igen nån gång.
Här är några skönheter från när jag var i Jodhpur, Rajastan.
Ett fantastisk vackert par, jag blev riktigt rörd när jag såg dessa.
// Klingen

http://www.genuinescooters.com/feat/factory/
Jag har en hel uppsjö av sköna scooterbilder från mina resor
i Indien. Började att lägga upp en hemsida, men har nu bytt server.
Får se om jag fixar till det igen nån gång.
Här är några skönheter från när jag var i Jodhpur, Rajastan.
Ett fantastisk vackert par, jag blev riktigt rörd när jag såg dessa.
// Klingen