<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Kanske något att minnas när nästa modelltävling utlyses?

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vi ska kanske vänta med nästa tills alla priser från förra har dykt upp....

:(<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Ja, vi får helt klart dra den där drulen som sköter alla priser till allt och alla i örat nu! Jag ska snacka med honom och kräva en fet ursäkt varför alla priser inte bara dyker upp som på beställning...
(Var lugn, Fritte - din bok kommer i sinom tid. Håll ut!)
EDIT: Till nästa modelltävling får ni hitta någon annan mupp som sitter och fixar diplom och priser till Kreti och Pleti, som bara tar allting för givet - jag tänker på min höjd bara ställa upp som deltagare. Så det så! *Hmpf!*
M V H
/ Fredrik "Den late prisfixaren som egentligen inte har någon annan uppgift än att fixa priser och skicka till allt och alla för att andra har bestämt så" Olsson

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Snyft, TF du är inte lat!

:(:(